drömmar och gnäll

Ååååååå, jag borde ha så mycket skäll det bara går att ge någon. Dålig Leopardia!! skulle man kunna säga. En hel långhelg har gått och jag har inte gjort ett dugg. Inte skrivit något på projektarbetet, inte läst det jag borde ha läst, inte tränat, inte städat, inte bakat semlor, nej, jag har varit upptagen med att sova, vara trött och glo på Grey's Anatomy. Just nu vill jag bara trycka på paus och gå i idé, jag orkar verkligen inte med alla krav och alla borden och det är ju bra fånigt när man tänker på att folk normalt jobbar 8 timmar om dagen. Ett fånskrälle är jag.

Och om jag ska fortsätta att gnälla så kan jag tala om att jag har otroligt ont i ryggen, höger sida, vid skulderbladet. Låg lite snett i natt, tydligen. Drömde väl nåt. Här om natten drömde jag att Anthony Hopkins skickade té och en bild på sig själv till min brorsa, som ett förtäckt hot. Det var té av julbär - ingen aning om vad det är. Sen hade han anlitat en mördare som använde olika läppstift på sina offer... Vi hittade de här läppstiften, som Anthony skulle leverera, i hans bil. Jaja, sånt kan man ju oxå drömma...

Puss och kram


Kommentarer
Panki

Ibland behöver man få göra ingenting, ladda batterierna :-)

2009-03-09 @ 20:49:59
URL: http://pancake.webblogg.se/
Panki

Ibland behöver man få göra ingenting, ladda batterierna :-)

2009-03-09 @ 20:50:30
URL: http://pancake.webblogg.se/
Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

2009-03-10 @ 14:21:31
URL: http://fantasidif.blogg.se/
leopardia

panki: hehe, och ibland bör man göra sina läxor ;)



terese: TACK!

2009-03-11 @ 23:26:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0