Rokoko och auktion

Var på auktion idag igen. Det är min favvo. Skulle verkligen vilja jobba i åt en auktionsfirma. Men det är helt galet vad billigt en del grejer går. Tänk om man hade ett stort hus att inreda. Jag menar en rokokosoffa för 300 pix...



Ja, jag skulle inte tacka nej iallafall.

Imorn em bär det nog kanske av till Sthlm igen en snabbis... Brorsan ska ju till Italien, så han ska bli lämnad vid bussen...
Och så blir det väl en sväng ner till Lund innan jag landar i Bergslagen igen för en vecka eller så... Börjar bli lite stressad över att inte vara hemma, att jag inte får nån tid till att pyssla i mitt hem och med mina grejer. Sortera och plugga och sånt. Måla. Jaja...

Puss och kram



Kommentarer
Panki

2009-07-21 @ 19:02:07
URL: http://Pa'
Panki

ta med mig på auktion när jag ska öppna min salong :-)

2009-07-21 @ 19:03:20
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

**panki: ja, men gud ja, tänk vad coolt du skulle kunna inreda - och billigt!*

2009-07-21 @ 19:27:08
Leia

Men assa shit! Skicka hit den! Den ar ju asfin..

2009-07-31 @ 01:13:07
leopardia

*leia, darling: men visst är den fin, och det går sådana skitbilligt på auktioner hela tiden... Folk vill inte ha dem tydligen... puss*

2009-07-31 @ 18:12:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0