Strandad

Jag ligger som en säl i brorsans soffa och är uttråkad. Jag fattar inte hur jag kan vara uttråkad när jag befinner mig i en soffa. Det är ju liksom min favvosysselsättning... Nåja, kan bero på en begynnande huvudvärk... Försöker bota den med samarin, men det känns inte som att det fungerar...

Annars har jag mest farit runt här i Skåne och shoppat lite här och shoppat lite där... Neeej, inga skor eller väskor, men sylt och marmelad däremot.

Puss och kram


Jag är förresten med och tävlar om böcker, hos Bea - Mios mamma.



Kommentarer
E

Vad sägs om en fika imorgon?

2009-07-29 @ 12:18:16
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Anonym

*E: vi har planer på ikea och jakriborg imorn, men om du har nåt ärende dit är du välkommen att haka på, såklart :)*

2009-07-29 @ 14:50:22
E

Shoppade loss på ikea idag jag;) Hör av dig fredag om du är kvar! Ska på kräftskiva imorgon kväll men fredag em borde vi vara på benen igen:)

2009-07-29 @ 19:40:06
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0