hipp hipp

Jag har nu tillbringat 48 minuter framför tv:n och Kronprinsessan Victorias födelsedagsfirande. Det är 48 minuter jag aldrig kommer att få igen. Men jag kan som inte på nåt sätt sluta att titta, för det är så katastrofalt dåligt. Allt låter fruktansvärt illa, oavsett vilken artist som intar scenen. Mark Levengood verkar vara helt nervös och stammar och sväljer meningar och Måns Zermelöv kan tydligen bara två låtar. Tänk, han är skitstor (har jag hört) och ändå har man bara hört hans melodifestivallåtar... märkligt... Var det nyss en gubbe som satt bredbent i en kilt?? eller han kanske hade shorts på sig... Men.. shorts på kronprinsessans födelsedag...?!
Nä, jag måste lämna det här...



Kommentarer
Anna (Sthlm)

Tyckte det var sämre än tidigare år. Sämre artister, tråkigare. Jag tror de försöker fasa ut det hela eftersom hon börjar bli till åren. De får börja om med hennes barn.

2009-07-15 @ 12:16:45
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com
leopardia

**anna: jag får väl erkänna att jag inte sett tidigare år, men det här året var katastrofalt!*

2009-07-16 @ 14:42:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0