Auktioner och loppis

Okej, lite saker jag köpte på auktionen;

    

   

(klicka för större)

en golvlampa från 30-talet. Jag har dock ingen skärm till, så det måste fixas... En dam att borsta bort smulor med från bordet och ett set att göra detsamma med... och så en rafräschissör i tenn. Eller ja, det här var väl grejerna jag var ute efter mest, helt enkelt... Sen låg de ju i lådor med annat jox och grejs.

Jag har ju även hunnit med lite loppis;

           

(klicka för större)

Jag har inte kollat ifall hörlurarna fungerar, men, ja, jag tyckte de var lite småcoola...


och så fick jag världens snyggaste kudde!



puss och kram


Kommentarer
Anonym

weeei!



nice!!!



diggade damen med "bastakjol" =D



jag ska på auktion på torsdag! =)

2009-07-19 @ 09:53:52
dess

de föregående inlägget var av Dess! ;)

2009-07-19 @ 09:54:38
Anna

Fina grejer! Gillar särskilt lilla dammsetet i silver!

2009-07-19 @ 10:19:38
URL: http://annafairandtrue.blogspot.com/
Lollo Kitty

Oj, vilka fynd!

Jättefina och roliga =)

2009-07-20 @ 14:29:16
URL: http://www.metrobloggen.se/lollokitty
leopardia

*dess: aaah, coolt, vart är den auktionen? jag var på en idag... hum hum, hehe...



anna: mm, lite sött var det :)



lollo kitty: ehum, fynd och fynd, men kul var det iallafall :)**

2009-07-20 @ 18:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0