Till salu

Det är snö ute idag minsann. Så vem vet, kanske det blir en vit vinter trots allt. Kyligare och då kan man ju behöva Fidos kappa.



Det är alltså min polare Sofia, som säljer sin persianpäls. Jag kan intyga att den är väldigt fin och i mycket bra skick. Så om du är intresserad, surfa in på Got to Get, via länken ovan.

Annars har jag pantat flaskor och köpt toapapper. Oerhört intressant för alla andra. Men vanligtvis brukar jag aldrig panta flaskor utan de brukar följa med hem till ma och pa så kör de storpantning vid nåt tillfälle. Men nu tror jag att jag och Lasse Kronér har satt rekord i att dricka julmust, så för att få plats måste flaskorna bäras iväg.

Jag är så sjukt trött hela tiden. Sover som en liten gris och jag lyckas ändå inte vara vaken hela nätterna utan somnar i god tid. HA! förresten har Kronér flyttat klockradion längre in i sovrummet, så idag vaknade jag inte av den, utan med ett ryck 20 över 6 och trodde att den aldrig ringt. Det har gått rätt så friktionsfritt det här med vårt boende, lite lite gruff på grund av morgonirritation har det nog varit, men mest är vi glada på varandra och snart är sagan slut.

Jag har blivit presenterad för Farscape och har själv presenterad Lasse Kronér för Eureka. Jag gillar ju inte Sci-Fi, men det beror mest på att det alltid brukar vara nåt slemmigt, äckligt väsen/varelse med, men dessa två serier är helt okej tidsfördriv.

På biblioteket säljer de ut cd-skivor för 5 spänn. Inte så att jag jublar högt, men jag köpte de som fanns med Toni Holgersson, det finns nämligen en risk för att min Lyckliga slut är utsliten och så kan det ju vara bra att ha i bilen som jag inte äger, men kan låna.

Jag veeet, skriva uppsats är det som gäller. Den skulle ha varit färdig i fredags och jag har kommit 1,5 sidor längre än sist. Jag blir galen på mig själv. Men så är det.

Och så lite om Italien.
Jag vet egentligen inte vad majoriteten här i Sverige tycker, men jag antar att de flesta inte skulle gråta över ett maktbyte i Italein. Nåväl, Berlusconi fick sig en smäll igår, men han är nog så pass hård att han överlever det. Smällen ifall hans fru får igenom skilsmässokraven kanske svider hårdare. Hon kräver 450 miljoner om året.



Puss och kram





Kommentarer
Maria Byström

Å, det var riktigt långt du kommit med uppsatsen. Och allt annat du hittar på ;-)



Heja!

2009-12-14 @ 18:46:40
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
fidolin

Åh, tack vad du är snäll :D

Skulle bli SÅÅÅ glad om jag fick den såld!

Puss

2009-12-15 @ 00:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0