jag lyssnar på stål

Två föreläsningar avklarade idag. Det är väl inte så mycket att orda om det. Tills på torsdag ska vi läsa bla bla bla och skriva nåt om när? vad? hur? varför? eller nåt om dessa bilder.

    

Och jag får väl erkänna att jag inte riktigt vet vem av konstnärerna bakom är, så där på rak arm... Den som vet, kan ju hojta till, så slipper jag sitta och leta i mina papper.

Svängde förbi biblioteket och lämnade in svar till månadens-bok-tävling. Tror på Brott och straff. Inte för att jag vet vad man vinner, men jag gissar på böcker och sånt uppskattas ju alltid.

Nu ska jag inte läsa om grottmålningar, utan jag ska glo lite på medium och hoppas på att bli pigg igen. Galet trött och galet törstig.

Handlade mat, glömde ost, men köpte fem st chokladkakor. Så vem behöver ost liksom?!

Och så fick jag besked om sänkning av fackföreningsavgiften. Det var snabbt jobbat. Postade ansökan i torsdags, tror jag. Nu kan man ju tycka att som studerande kan jag ju skita i fackavgiften, men jag känner att det kanske är bra att vara lite solidarisk ändå. Det är min far, som låter arbetarklassblodet flöda vidare i mig.

Det var förresten en ung kille, som kikade lite på mammas loppis här för några dagar sen. Och så skulle hon berätta hur cool han var, han hade nån lång, svart kappa a la rockarstil.
- han sa vad det var han hade för stil, det var nåt med metall eller stål...
Jag gissar att han sa nåt med metal... som tex black metal, eller nåt...
Hon är så söt... Jo, den där musikstilen stål... hårdstål.

Puss och kram



Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
psykos

hahaha stål va roligt



Håller på och utforskar BUP nu så va gärna med om du har någon erfarenhet. Snart ska vi gå igenom ätstörningar också så känner du någon som bloggar om det, tipsa mig :) Kram P

2008-09-30 @ 19:20:35
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Dess

haha söt mamma! :D:D

2008-09-30 @ 19:54:26
leopardia

mm, hon är söt :D

2008-10-01 @ 00:36:30
Fido

Hahaha, hårdstål! Låter tufft ju! :D

2008-10-01 @ 12:47:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0