Vi kör väl en...

Jag har nu iallafall skrivit ett svar på fråga ett, även om det kanske inte håller toppmåttet, så. Nu funderar jag på om jag ska ta en promenad innan frukost. Det kanske vore trevligt. 'Lika bra att få det gjort', som jag brukar säga.

Eftersom jag egentligen inte har något att skriva så googlade jag fram en lista att sno. Hittade den här hos Fröken T.


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
inte utan papper, nej.
Titta på dig själv i spegeln:
jag har upptäckt att jag inte kan borsta tänderna utan spegel, inte heller ta på mig deodorant utan att titta i spegeln.
Gnälla:
Ja
Skrika:
inte så fasligt ofta, nej
Sova:
här är nån som sover bra mycket
Ha ångest:
jo, det händer väl
Skada dig själv med flit:
nepp
Ta mediciner du inte borde ta: ehh, nä...
Vilja dö: det händer väl.
Drömma mardrömmar:
inte så ofta på sista tiden
Drömma sexdrömmar: hehe, nä, dessvärre
Ta droger: det är sällan jag dricker alkohol, men det händer...
Försöka vara annorlunda: nä, jag vill va som duuu, se ut som du, va som du, du-uu-uu
Klä dig i svart:
jajamensan
Gå till kyrkan:
näpp
Gå i skolan: japp
Ha sex: nä, johnny depp bor ju som inte i min lägenhet....
Ljuga: jag är bra på att ljuga, men jag gör det inte
Hata folk: jag kan hata dumhet
Lita på folk: svår fråga... jag brukar nog vara lite avvaktande..

VEM:
Saknar du:
mormor
Vill du döda: my god, nej!
Rörde dig sist: rörde, som i tog i, hmm... Det kanske var P, som knackade mig på axeln eller nåt...
Vill du slå: det finns många puckon jag skulle vilja slå en paddel i skallen på
Kysste dig sist:
ingen aning, och det betyder inte att jag hånglar runt till höger och vänster utan på att det var bra länge sen...
Vill du kittla: haha, jag har nog inget sånt behov direkt...
Kramade du sist: Panki
Vill du prata med: Vem som helst, jag tycker ju om att prata
Skrek du på sist: skrek på av ilska? det vete fulingen...
Vill du vara som: som Ernst. jag vill vara som Ernst.
Sårade dig sist: jag är så lättsårad, så jag blir sårad av småsaker lite nu och då...
Vill du bli galet full med: mina stackars vänner!!
Gjorde dig riktigt glad senast:
Jag är glad hela tiden, mest. men brevbäraren, som kom med post kanske...
Fick du sms från senast: Panki :)
Ringde dig senast: Mamma, antagligen
Är vackrast på jorden: snälla människor

HAR DU:
För många vänner:
nej
Förföljelsemani: haha, nä, men ibland kan man ju bli lite nojig
Tvångstankar: inga allvarliga, jag har saker jag gör, men det är inte så att jag _inte_ kan låta bli för att jag tror att något dåligt ska hända...
Någon annan psykisk sjukdom:
Någon fysisk sjukdom:

Någon skada:
Färgat håret: X antal gånger!
Brutit några ben: nope
Några piercings: öron och navel
Egen dator:
2 stycken
Bra självförtroende:
tyvärr inte
Kysst någon:
Jo, det har jag!
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder:
nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:

Varit kär: jag tror det
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
tydligen stal jag en av Fidos plastspindlar på deras inflyttningsfest, haha, men hon fick tillbaks den...
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått:
jo, bilder på NKOTB faktiskt....
Gjort något olagligt: japp, gått mot röd gubbe tex

HUR:
Går du:
framåt?
Svarar du i telefonen: med mitt förnamn
Fördriver du tiden: surfar eller glor på nån tv-serie eller sover
Mycket pengar har du: det är så osexigt att prata om pengar
Tjänar du pengar: CSN och lite extra jobb
Ofta diskar du: en gång i veckan iallafall, men det beror ju på om jag lagar mat hemma eller itne
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: haha, det går i perioder....
Ofta träffar du din familj: ett par gånger om året..

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag är väl redan något??
På gud: näe, inte riktigt
På rymdvarelser:
alltså, det känns väl lite som why not?
Att folk tycker om dig:
njae, jag förutsätter nog mer att folk snackar skit om mig
På ett liv efter detta: jo, eller jag tror att man föds om, typ...
Att fiskar kan tänka: jag antar väl att de kan det för att kunna fortplanta sig.



Kommentarer
HannahSthlm

Önskar dig en fin Torsdag;)!

2008-09-25 @ 10:37:34
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Annika

Vilken intressant och högst ovanlig lista...Högst personlig. Det var intressant läsning, Leopardia.

2008-09-25 @ 13:41:30
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

hannah: tackar, detsamma till dig :)



annika: hehe, nu är du nog snäll i ditt omdöme :)

2008-09-25 @ 14:41:30
tindra

hehe

2008-09-26 @ 11:17:45
URL: http://www.serptrafic.se
Panki

Meh, varför förutsätter du att folk snackar skit om dig? Varför skulle nån göra det lixom??? Knasofine...

2008-09-28 @ 23:14:23
URL: http://pancake.webblogg.se/
Panki

Meh, varför förutsätter du att folk snackar skit om dig? Varför skulle nån göra det lixom??? Knasofine...

2008-09-28 @ 23:14:25
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

panki: haha, men jag är ju så jävla jobbig. jag har ju blivit som k***a för sjutton. jag är en sån som jag själv skulle snacka skit om, helt enkelt, och jag kan inte sluta...

2008-09-28 @ 23:22:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0