tänk att tiden går så fort

Så, vad ska jag skriva om den här dagen då?! Jag tror liksom att jag har gjort mitt när jag har gått en promenad. Då har jag varit nyttig så det räcker, då kan jag ligga i soffan resten av dagen. Och det är vad jag har gjort. Och glott på Dexter.

Jag öppnade boken vi ska läsa tills på tisdag och kände rätt snabbt att sidan 8-38 kan man nog hoppa över rakt av. Så var det avklarat. Och jag har läst ett kapitel iallafall... Nåja, nästan...

Jag som minns 80talet minns ju att det var hård kritik mot hårdrocken. Hehe. Eller, sorry, jag garvade bara åt hård och hård... jaja. Nåväl, det hävdades att hårdrock fördummade folk. Medan då klassisk musik gjorde folk smarta. Så se på den; det är tydligen samma skrot och korn. Nå, om jag vore forskare så skulle jag oxå forska musik, så jag ska väl inte klaga på att folk har konstiga idéer till höger och vänster....

Nu ska jag se mer Dexter. Bra skumma karaktärer.

Jag kan ju förresten passa på att tipsa om Buzzador. Man får erbjudande om att testa produkter, för att sedan rapportera tillbaks om dem. Vad man själv tyckte och vad ens vänner tyckte. Vill ni läsa mer om det, så gör ni det här;

Annars så finns ju Buzzscout, som ska fungera på samma sätt. Jag har dock inte själv tagit del av någon kampanj därifrån, så jag vet inte riktigt hur stora de är, men ni kan ju alltid kolla upp det själva.



Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Anonym

Din header är jättefin!!

2008-09-08 @ 09:46:22
Lisen

din bloggär superfiiin!

2008-09-08 @ 09:46:58
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Dess

seminareiupg är upplagd.... bajs.

2008-09-08 @ 13:45:06
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/
psykiatrin.blogg.se

Hej tack för tipset.. ska lägga in det!

Kram P

2008-09-08 @ 16:14:45
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
leopardia

Lisen: tusen tack :)



Dess: skit!



P: ha det fint!

2008-09-08 @ 18:40:56
rebecca

nice blogg :)

2008-09-08 @ 18:48:11
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0