Fem utmanande saker

Hoho, det är någon som sjunger långt där borta. Jodå. Nu kommer det, för det är Freeeeeeedag! Och jag inleder denna dag med en utmaning från härliga Miss Lyckad.

Fem saker i min frys:

1. Muffins
2. Bullar
3. Grönsaker
4. Mandlar, Hasselnötter, Valnötter
5. Bär

Fem saker i min garderob:

1. Underkjolar
2. Stickade tröjor
3. Slipsar och flugor
4. Pyjamasar
5. T-shirtar med tryck

Fem saker i min bil:
Här är nån som tar sig fram med apostlahästarna istället...

Fem saker i min handväska:

1. Kvitton
2. Skräp som väntar på att slängas, ni vet, man har ingen papperskorg i närheten, så det hamnar i väskan så länge...
3. Pennor
4. Reklam, information, flygblad och stuff
5. Vattenflaska

And the challenge Goes on 2;

De som gillar utmaningar och listor :)

Puss och kram



Kommentarer
Maggie

wow! Lovely med biljetten juh! Bamsegrattis! Kom förbi vår monter och säg hej =)



2008-09-19 @ 14:46:33
URL: http://shemind.blogspot.com
Charlotte

Muffins i frysen, lyckost...

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 15:23:00
URL: http://www.charlotte.nu
Petra H

Frysta nötter? Det var något nytt, själv har jag mjöl i frysen ;-) Jag äger inte en enda underkjol...

2008-09-19 @ 19:04:39
URL: http://petchie.wordpress.com
leopardia

petra: hehe, ja, men de är ju feta, jag tänkte så att de inte härsknar... underkjolar är praktiska grejer :)

2008-09-20 @ 00:46:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0