dante rimmar på svante

Jag vet inte riktigt... Jag tror att jag somnade vid 18-snåret igår nån gång. Låg och slumrade, tills jag stenhårt föll i rejäl dvala vid 2-snåret på natten. Och så vaknade jag för kanske en halvtimme sen av att mamma ringde och frågade om jag ville ha Dantes Den gudomliga komedin. Hon är på loppis på esplanaden i Lund.

Och nu blir det här en modeblogg.

Igår när jag pratade i telefon och kollade mail samtidigt så öppnade jag ett från Provrummet.se. Jag vet inte varför jag får från dem, men man får ju så mycket mail man aldrig öppnar. Men det var nåt erbjudande som gällde och ja, klick klick, så hittade jag dit...

Noomi coat
Jag skulle ju vilja ha en täckkappa. En riktig sovsäck att gå runt i.. Det här är det närmsta jag har kommit än så länge. Jag kan dock inte bestämma mig för om den är snygg eller inte... Det jag vet är att jag inte vill betala 898kr för min vinterkappa. Tyvärr, för jag tror att jag tycker att den är snygg. Men ja, jag fortsatte surfa runt på sidan lite och...

Fia tunic
den här för 124kr, ja tack!

Matilda dress
och om jag inte hade haft en dallrande mage, så hade ju den här för 125kr fått flytta hem till mig...

Pico dress
och färgglatt är fint för 289kr...
Long wide pants
träningsbyxor för 129kr...
Nina polo

En söt polo för 189kr.

Och det som är trevligt är att jag läste att det var fri frakt inom Sverige, så nåt kanske man kan slå till på...

Nä, nu ska jag sluta leka modeblogg och fundera på om jag ska bli aktiv eller glo på medium.

Puss och kram






Kommentarer
dr. no

Hahaha! Så länge rättstavningsmaskoten var lik skeletor skulle jag hänga där jämt!

2008-10-04 @ 10:06:06
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
Blackart

Arrrrgh. Jag petar mig i ögonen med en pinne om du gjort om din coola blogg till en modeblogg!!!!!! Här vänder man ryggen åt i ... tja ett år eller nåt, och plötsligt har det skett värsta förändringen... Äh, jag får ägna dagen åt att glufsa kanelbullar istället.



;)

2008-10-04 @ 10:25:45
URL: http://www.hysteri-blackart.blogspot.com/
Panki

polon va ju assnygg

2008-10-04 @ 10:32:17
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

dr.no: :)



blackart: nåt måste man ju göra för att provocera fram dig under vilken soffa du nu legat :D vad är det frågan om?! kanelbullar - ge mig!!



panki: det var ju inte direkt så att man bölade över priserna iallafall...

2008-10-04 @ 10:35:21
Blackart

Ameh HALLÅ! 4 oktober lixom!! Kanelbullens dag!

2008-10-04 @ 10:39:01
URL: http://www.hysteri-blackart.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0