en liten lista

Jag har inte alls blivit utmanad av Annika i det stora landet i väst. Nej, jag har snott listan ändå...
Här är reglerna;

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


• För första gången på flera år funderar jag på att julpynta. Och om jag gör det så kommer jag kunna ge överdrift ett ansikte...

• Jag stryker aldrig mina kläder, men har ändå lyckats få mitt strykjärn att kalka igen en gång iallafall. Och det var inte jag som upptäckte det, nej...

• Jag ser alldeles för mycket på tv, vilket har satt sina spår. Jag skulle tex inte klara av att rensa ett avlopp utan att vara livrädd för att nåt skulle komma upp ur det och ta tag i mig... Som ur ett avsnitt av arkiv x... eller när det är mörkt och besöker ett badrum med lysknappen på inne i rummet, så sticker jag in handen först och tänder, och då är jag rädd för att Dracula ska ta tag i min hand...

• Jag går konstant runt och tittar ut julklappar åt folk, även om det är i mitten på januari eller vi inte ska byta några julklappar... Men jag ser alltid saker som jag tänker 'åh, vilken bra julklapp till...'

• Jag har tre trådlösa telefonen, ändå händer det ofta att jag inte hiinner svara pga att jag inte hittar någon telefon att svara i...

• Jag tycker det är galet knäppt att lussebullar inte säljs året runt.

• I diskussioner säger jag ofta saker jag inte alls tycker, bara för att testa tanken... Och det är mycket möjligt att folk inte förstår att det inte är en åsikt jag presenterar utan bara ett diskussionsunderlag...

Jag utmanar ingen och alla. Hojta till om du känner dig utmanad,så jag kan komma förbi och glutta.

Puss och kram




Kommentarer
Annika

KUL som alltid hos dig... Gud vad jag gillar "ge överdrift ett ansikte". Jag kommer att citera dig närmare jul, haha!

KUL att du ska pynta!

jag är ju också en sån som kan gå och fundera på julen och klappar i januari :-)

Och ja, fram för lussebullar HELA året ;-)

2008-10-29 @ 16:40:50
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Linda

Ja, visst är de supersöta. Sköna också! (från River Island)



Ja kom igen och överdrifta ;)

2008-10-29 @ 18:02:33
URL: http://songbirdie.blogg.se/
Anonym

annika: hehe, vi kanske ska tävla ;)



linda: det var nästan så att man ville äta upp dina fossingar ;) haha, ja, vi får se... jag håller på och försöker skaka fram gardiner just nu...




2008-10-29 @ 18:10:25
Lillaviola

En mentalfika kanske? Jag har nu bakat min första omgång Lussebulle...Välkommen!

2008-10-29 @ 21:47:13
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Anonym

lillaviola: självklart! är jag på!

2008-10-30 @ 11:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0