show and tell: Om jag skulle klä mig i samma Halloweenkostym varje dag skulle jag...

Just nu känner jag mig som Charlottes Trey; Alrighty.
För det är fredag och det är dags för Show and tell...

Om jag skulle klä mig i samma Halloweenkostym varje dag skulle jag...

Hmm, alltså, jag gillar ju pyjamasar;



Så kanske skulle jag gå klädd som B1 eller B2... Hmmm...

http://www.halloween-online.com/costumes/halloween-costumes-how-to-vampires1.jpg

Eller någon liten tuff sak med manlig accessoar... Ja, jag räknar med att dracula ingår i kostymen...

Jag har faktiskt aldrig varit utklädd på halloween... Jag höll på att säga att jag aldrig varit utklädd punkt slut, men så kom jag på att jag faktiskt harft maskerader när jag var liten. Så där på min födelsedag...



Ja, och så har jag varit tomte oxå... Hmm, nästan som att gå i pyjamas det där... Tål att tänka på...

Fast njae, om jag skulle klä mig i samma kostym varje dag så skulle det vara -

http://shinymedia.blogs.com/photos/uncategorized/2007/03/15/dame_edna_21.jpg

EN DAME EDNA-KOSTYM!!

Fredagsbloggare:
Nilla,Simone,Anna,Desiree,
Annika, Anne,
Petra ,Anna-Saltis ,Millan ,AuroraBuddha,Anki,Lullun, Marianne,Victoria,Susanne,Lia,Cecilia,Leopardia
Anne-Marie, Marina, Marie
Strandmamman
M.K.B
Ulrika
Jemaya
Nina
Kicki
Barbamorsan
Mia

Andra bloggar om: , , , ,

Av mig får ni ett litet snällt spöke. puss och kram!





Kommentarer
Annika

Leopardia som Dame Edna---Underbart!! varje dag, dag ut och dag in!!



HAHA!!!



Läcker Dracula där på bilden också...Och tjejen är såklart sexig så det förslår (SÅ typiskt).



Söta tomtar också. Du skulle kunna vara tomte varje dag..perfekt med lussekatterna och allt.



Happy Halloween!!!

2008-10-31 @ 15:30:30
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: haha, men jag tänkte på min kärlek till glasögon och då finns det ju bara en - dame edna :)



vi ser nog bra sötare och snällare ut än vad vi var, men hehe, absolut, tomte och lussekatter - min kopp té. Happy Halloween!!!


2008-10-31 @ 16:15:51
Nilla

Härligt! Ha en skön helg!

2008-10-31 @ 16:57:37
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
dess

happy fucking halloween to ya tooooo



har precis karvat klart två pumpor som nu står på trappan och lyser! fusk tenta! ;)



nu blir de pumpapudding!

2008-10-31 @ 17:32:26
Panki

Åh va söta ni va i era tomtedräkter!

2008-10-31 @ 21:04:19
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

nilla: :) detsamma!



dess: pumpapudding har jag aaaldrig provat på, jag vete fulingen om jag käkat pumpa nån gång öht, fast jag tror att jag har ett smakminne från nån sallad, men, men...



du den där tentan kan ju fara och flyga. jag är helt lost vad jag ska skriva om i två sidor till...



panki: vi ser ut som ur en astrid lingrensaga nästan :)




2008-10-31 @ 21:49:39
dess

hur många sidor har du skrivit då?



dra ut de med bildanalyser då om mexiko-hattar och paparazzi.... kanske i relation till omkodning av tecken eller nått? - vilka par valde du?

2008-10-31 @ 22:34:11
leopardia

dess: haha, jag har skrivit EN sida. där jag försökt förklara alla begreppen och så har jag tänkt att analysera madonnabilden, men jag vet inte riktigt hur jag ska peta in några begrepp i det hela utan att missa nåt... oh well... jag har inte kikat på mina anteckningar, tänkte plita ner nåt om det där ägget, men det tar ju inte två sidor... suck

2008-10-31 @ 22:39:52
Petra H

Åh vad gulligt med lilla spöket Laban :D Det var länge sedan jag såg honom!

Ha ha, pyjamas hade inte varit helt fel att alltid ha på sig, bekvämt och mysigt.

Trevlig helg!

2008-11-01 @ 03:29:30
URL: http://petchie.wordpress.com
dess

aha, se där...

men de är ju iaf ngt! ffektivt att ta alla begreppen :P



pumpapuddingen var apgod fresten!

2008-11-01 @ 10:42:58
leopardia

petra h: spöket laban är ju bara för söt :) trevlig helg till dig med!



dess: utfyllnad kallas det oxå ;)

2008-11-01 @ 11:51:52
Fritt ur hjärtat

Jamen Dame Edna är ju genialt! Verkligt nära shop of horror:-)

2008-11-01 @ 13:00:07
URL: http://fritturhjartat.blogspot.com/
leopardia

Fritt ur hjärtat: fast det var lite oxå för att få ha massa balla glasögon ;)

2008-11-02 @ 11:39:48
Barbamorsan

Hihi bananer i pjamas det vore nåt´. Måste säga att tomteutstyrseln är min favorit, så jättesött!

2008-11-04 @ 13:37:25
URL: http://www.barbamorsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0