kappa eller inte kappa

Jodå, jag håller ju på att, med ljus och lykta, leta efter en vinterjacka som är så där YES!

KOOLA ANNA

(Tillverkare: Koola Anna
995 kr
Paprikastore)

Men jag vet inte riktigt, mja, jag vet inte riktigt om jag mer skulle gå runt och se ut som ett ägg i den här...
Men på bild är den ju snygg iallafall...

Frågan är om jag ska plugga nu eller lägga mig för natten.

Och nej, jag tänker inte gå på Metallica. Jag såg dem, hmm, kan det ha varit 93 på stadion, nä, jo, jag vet inte, det jag vet är att Depeche spelade tydligen dagen innan, för deras fanns stod utanför Sheraton när vi gick förbi. Lars Ulrich sprang vi däremot på utanför Grand... Men jag minns inte nu om vi tog autografer eller om vi bara glodde och var nöjda med det. MEN jag tillhör dem som blev besviken när det svarta albumets alla singlar klättrade upp på trackslistan, det kändes så komersiellt, så den där Metallicakonserten gick jag helt ärligt på, bara för förbandens skull. Det skulle ha varit Alice in Chains, men de ställde in, vilket inte gjorde mig nåt, för Electric Boys tog över, yeah! Och så var det Suicidal Tendencies.



Puss och kram


Kommentarer
Annika

Den där jackan har nog lite av "äggvarning" över sig. Det är inte lätt att hitta en snygg, och varm kappa. Jag gillade den du hade på bild för lite sen.

2008-10-21 @ 13:01:25
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
Maria Byström (Tinnitussan)

Jag gillar kappan, men för det priset skulle jag inte köpa den pga änden på slutet inte är rakt utan just äggigt ;-) För 500 hade jag köpt den. Älskar stora knappar, rutigt och att den är annorlunda. Vidare är det jus skönt att det inte kan komma något kallt underifrån liksom.



Allt är en fråga om ekonomi.... och vilken bra musiksmak du har förresten. Är så sugen på att åka aoch se DM i arvika :-)

2008-10-21 @ 13:18:51
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
dess

den var ju hur snygg som helst måste kolla in

2008-10-21 @ 18:24:42
dess

du vet, snackade ju om en jacka idag juh... från ellos... som inte fanns i min storlek igår när ja kolla, men idag så fanns den :D:D veeeey!!



plus att vi fick tre hundra rabatt om man handlar över 900 hundra ( 899 plus fingervantar för 50 spänn)... vilket gå resulterade att min jacka kanske typ kostade 650... vilket är överkomligt :D får den om 6-8 dagar:D:D Håll tummarna för mig :D:D



http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23255&productId=203327&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

2008-10-21 @ 19:33:43
leopardia

annika: den där svart/vita, den fanns inte kvar längre...



maria: klart att jag har bra musiksmak, vad trodde du :D jag vill tusen gånger om se depeche på arvika, men jag vet inte om jag, ja, orkar åka på festival igen... = gammal och bekväm...



dess: aah, de påminde ju lite om varandra, de där jackorna... och nu ska jag hålla tummarna för att den är varm som 17 och att den passar!

2008-10-21 @ 20:53:50
Wysteriia

Hejsan har du fått din glow brick?

2008-10-21 @ 22:25:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0