kanelbullens dag, pah

Okej, jag har ingen riktig förklaring på hur man kan vara så här trött. Allt jag har gjort tills för en timme sen är att ligga ner och blunda och ja, lyssna på medium. Ungefär. Sen ringde Pannkakan och sa att hon var avundsjuk på mig, för hon kunde minsann inte sova. Så jag tänkte att det här är för sjuttsingen inget att vara avundsjuk på, det är bara deprimerande. Så jag klev i ett par byxor och ger ner i centrum på jakt efter kanelbulleutdelare. Och nu tänker jag banne mig maila nån och klaga, för det fanns inte en kanelbulleutdelare så långt ögat kunde se.... Så nu är det deras fel att jag köpte mig en mandelmasselängd på fiket, på kanelbullens dag!

Nu är det nog dags för varm choklad iallafall.

Puss och kram

Andra bloggar om: ,



Kommentarer
HannahSthlm

Åhh..men kanelbullar är väl lite överskattat ändå..hi hi..mandelmasselängd lät mer..lördag? :) Kram

2008-10-04 @ 16:30:50
URL: http://www.hannahsthlm.se
leopardia

hannah: ja, men nån måste ju ta ansvar för att jag ligger och blir ett fetto när jag trycker i mig en hel längd istället för en bulle ;)

2008-10-04 @ 19:47:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0