inte så oväntat besök

Jag har röjt lite här hemma, mjo, men jag misstänker att mamma kommer att börja gråta och skälla ;) för jag vet att jag har glömt att putsa badrumsspegeln och det är inte heller helt tomt på köksstolarna... Men nu är jag så trött att det som värker i bröstet på mig. Vadå inte tåla krav liksom. Suck.

Jajo, mina päron är på väg hit. Varför vet jag inte riktigt, egentligen. Det jag vet dock är att de har med sig en massa grejer som jag lämnat hemma hos dem. Jag vet inte hur jag ska få plats!!!

Har hunnit med en promenad oxå, men den hjälpte tyvärr inte mot tröttheten. MEN, jag har ju fått Gojibär av Petra. Tack Petra! :) Så varför gnäller jag, hehe, jag får nog ta och testa de där mirakelbären och bli pigg istället.

Hoppas ni får en härlig fredagskväll. Jag kommer att få godis från cloetta jag :)

Oj, nu ringde det på dörren...

Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström (Tinnitussan)

ÅÅååå, en riktig härlig fredagskväll önskar jag dig också.

2008-10-10 @ 22:51:51
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Linda

Trevlig helg, lilla leopard!

2008-10-10 @ 23:09:40
URL: http://songbirdie.blogg.se/
leopardia

trevligaste helgen till er oxå! :)

kram!

2008-10-10 @ 23:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0