med älgar på

Smått förvirrad över vad jag egentligen skulle shoppa igår så kom jag iallafall hem med ett par långkalsonger.




Tyckte att de hörde hemma hos mig... Och eftersom det var så jäkla varmt inne på Åhléns så orkade jag bara botanisera herrklädesavdelningen, därav blev det ett par herrisar... Men jag tyckte de var snygga.
- hoppas de blir bra nu, sa hon i kassan...
Själv funderade jag på varför jag just tackat ja till en julklappskartong, men, men...

Annars, jodå, vi gjorde grupparbete. Eller 3 av oss iallafall. Jag tror att jag ibland kan framstå som fascist när jag pratar om införande av arbetsläger, men ärligt, jag är bara jäkligt trött på folk som missbrukar rättigheten att gå fritt omkring. Jävla våldtäktsmän, till exempel.
Nå, vi delade upp lite grejer att läsa och inget av detta har jag gjort idag. Jag har sovit mest. Och glott på Eureka. Och så var jag nere i centrum. De vet att erbjuda god service i mitt centrum. Fick en dvd-film gratis bara för att jag räknat fel.... Jag vann nån superrengöring... göring, hmm...

Nu ska jag äta och se om det inte är Antikdeckarna på tv.
Puss och kram



Kommentarer
Maria Byström (Tinnitussan)

Ååååå, idag köpte jag örhängen med änglar på :-)

2008-11-27 @ 20:48:45
URL: http://tinnitussans.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0