jahapp, nähäpp

Och tackvare Dess' kommentar så tog jag mig en titt på lathunden och insåg att jag ska ha kommit fram till någon slutsats med min uppsats. Och även formulera denna. Jajo, vist, visst, det var väl självklart, men nu är den 10 sidor lång och jag har inget mer att säga. Har inte haft något att säga på 10 sidor iofs...

Dags att kolla vad det är på tv. Jag lever i förnekelse. Jag vägrar känna efter hur det känns att ha missat det här.

Oh, ikväll går Farlig förbindelse, den ska jag nog gotta mig i, om jag inte somnar... Här din otrogne slusk, här har du din kanin kokad i en kastrull...

Har blivit lite röd på axlarna, nu är ju jag den som för några år sen aldrig blev röd, oavsett solskyddsfaktorer eller inte, men ja, jag är nog beredd att skylla på ozonskiktet. Attans. Man skulle inte ha haft spretlugg på 80-talet då kanske...

Puss och kram



Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0