men se, en gammal kittybok

Kom just hem från loppisen i Vårberg. Ni vet, den stora, som låg i Skärholmen förut... Köpte en gammal Kittybok för 2 spänn och två coola muggar för 10kr och lite konstböcker för halva priset och så... Sen hittade jag singlar tog 16st och erbjöd honom 20spänn, då blev han galen och började skrika om sin bordshyra och bla bla och jag var snäll nog och sa lite oförstående "men du säljer ju skit???!!" så jag struntade i att falla för hans försäljningstrick 'skrik på dina kunder' och lämnade skivorna och gick. Såg även ett par balla lackkängor. Typ samma modell som doc martens och i skottskrutigt mönster. Men tyvärr var det ett litet märke i den ena, så att det nästan var hål och jag tänkte att även om jag får dem billigt så är det ju onödigt att köpa trasiga skor... Så jag la ner det.

Nu är jag omöjligt trött och vill sova lite, så där på lunchen, men jag ska väl kanske ta och försöka snygga till essän, jag vet inte...

Sen ska jag iallafall ha lite spa här hemma. Ansiktsmaska mig och så. Måste göra om bloggdesignen oxå, men det är ju så tråkigt och krångligt och pilligt, så det får vara tills nån annan gång...

puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Lynette&Susan

Tjoho! Om Barbamorsan läser dej tror vi du är läsvärd...visst Kitty i all ära men Vi Fem och framförallt Jolly-böckerna! Man skrattade sig harmynt då (på mellanstadiet) men det känns som många missat dem?

2008-03-16 @ 21:04:16
URL: http://Praktmorsorna.blogg.se
Elisabet

Vad kul med Kittyböcker, de skulle jag vilja läsa om även om hon är outhärdligt duktig och lyckad hela tiden! Ha en jättebra dag!

2008-03-17 @ 09:33:07
URL: http://stenvreten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0