jahapp, ingen paddel i huvudet idag heller


Eftersom det är lag på det där med promenader, så gav jag mig ut till slut. Det snöregnade småspik, skulle jag vilja påstå och efter 2227 steg var jag hemma igen. Tur nog. Nybryggt kaffe med kanel och lite runtsurfande. Pah, jag skrev ju inledningen till essäen oxå. 4 rader, eller nåt... Men jag saknar inspiration. Men min essä ska iallafall på nåt sätt handla om mansrollen och basera sig på filmen Darling. En liten jämförelse mellan Nico och Bernhard, eller vad de nu heter.. Rätt svårt att låta bli att skriva det i nån krönikeform med jag jag jag jag, hela tiden.

Jag bjuder på en bild från den underbara boken jag fick i julklapp av pannkakan.

image530

Guds gåva till kvinnan- från bokförlaget känguru.
Den är helt underbar att bläddra i.

Och så tänkte jag att jag slänger in ett kollage, eftersom käthe tävlar ut smått läckra skor, minsann. De ger mig lite punkkänsla, så jag gör lite Carrie Bradshaw goes punk/white trash. Gick inte att hitta några bra strumpor, men, men...

image531

shorts: mina egna, köpta i thailand
linne: mitt eget, köpt i thaliand
skor: steve madden
armband: mi lajki
väska: Beck Söndergaard
strumpor: miss sixty
hehe, spännande va?! ;) Man hittar på mycket för att slippa plugga...

Puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , ,




Kommentarer
Elisabet

Snygga saker, älskar skorna! Ha en bra dag!

2008-03-03 @ 13:47:46
URL: http://stenvreten.blogg.se
Amna

åh, gud, vad den där mannen inte ser klok ut -.- det är nog tröjan som gör det.

2008-03-05 @ 11:44:05
URL: http://handwriting.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0