hör ni inte hur någon sjunger där borta?

För det är ju fredag. Ja, jag tror att jag hör något där borta. Hör ni? Någon som sjunger F-F-F-F-FREEEEDAAAAAG!
Egentligen ska man ju göra massor med roliga saker nu. Eller mysiga spagrejer. Men jag ska skriva klart essän, suck, vilket gör att jag måste leta på citat ur boken, suck, men ja, jag har väl hmm, en sida kvar att skriva bara, så, det får välan gå. Vilket gör att ansiktsmasken från Dainty Design, som trillade in genom brevinkastet idag, får vänta tills imorgon. Lördag får bli spadag för denna leopard.

image564

Mjo, jag är inte blind, jag gillar att bilden är suddig, ger lite nattklubbskänsla över. Nåja, det ska bli spännande att testa den iallafall, eftersom jag aldrig använt något liknande. För det ska vara en bomullsmask ju lägger på ansiktet isället för klet du smetar på. Jag ska då testa Lotusmasken, antiaging, det är lika bra liksom. Inte är de dyra heller, 20kr/st.

Och vad är det mer som gäller imorn, jo, m-m-m-m-melodifestivalen! Och kanske ett besök till ikea eller nåt annat spännande ställe. En får ju passa på nu när en har tillgång till bil...

Nu är ju inte aftonbaldet vad jag väljer som säker källa, men har ni sett det här?! Han blir sjuk. Till slut kan han knappt stå och gå längre, då börjar försäkringskassan fundera på om han inte kan ligga ner och jobba... hmm... Nä, han jobbade inte som sängprovare, utan som registrator. Jag blir helt trött på den här hetsen om bidragsfusket. Och när det leder till sånt här blir man ju ännu tröttare.

Beverly Hills
ja. Det här vore kul, om om om, det vore med samma skådisar och inte nån ny high school och bla bla bla... För då är det ju som vilken annan serie som helst... Bevvan är ju Bevvan.

Nä, jag hade visst en essä att skriva.

Puss och kram!

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Linda

Som stört kan den vara 4 mm antar att den kommer ut i munnen eftersom spottkörteln har en öppning där...hmmm läbbigt ju!

2008-03-14 @ 18:23:28
URL: http://hummingbird.blogg.se
Maria

hehe vart bor du? :) varför i uppsala? ;) tufft..

2008-03-14 @ 21:54:05
//D.D\\

"Nä, jag hade visst en essä att skriva. "

hihihi, det känner jag igen! Sitter alltid så jag med och "upptäcker" att jag visst har något som måste prias lite... Kämpa på leopardia! Jag hejar på dig...

Kram.

2008-03-15 @ 11:53:23
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0