att gå lite vilse

Var precis ute på en promenad. Lämnade boken för pocketutbytet, eftersom personen jag skulle skicka bok till råkade bo i Lund, så stalkade jag rätt på henne och dumpade boken i hennes brevinkast. Hoppas hon inte blev skräckslagen nu bara...
Gick lite vilse på vägen tillbaks, men till slut kände jag igen mig och gamla Mejeriet...

image584

Snart är det isdansen på tv och jag ska väl titta lite för att se vem som vinner. Eller rättare sagt vilka som vinner. Det har ju blivit lite si och så med hur jag hänger med i konståknings-vm nu, eftersom jag inte är hemma. Men oj, vad jag skulle vilja bo i göteborg just nu. Då skulle jag sitta där, förväntansfullt, på läktaren...

Annars så borde jag verkligen läsa i boken, som jag använder som andra källa, och skriva klart min essä. Kolla upp lite i filmen igen och skriva klart. Problemet är lite att jag skulle kunna slänga in det där med att det finns nåt att när män gift sig och skaffat barn så är deras liv slut. Och hur män ofta har fler kompisar en tjejer, men när de gift sig så förlorar de en efter en och tillslut har de inga och pga homofobin så skaffar sig män över 30 inte nya polare... typ... bla bla. Fast nu drog jag en liten hårddragen och snabb version. Men jag vet inte om jag ska plocka in det och strunta i att den blir längre än det är sagt att den ska vara... Nå, haha, det viktigaste är väl att den blir klar iallafall... Så imorn får jag ta mig i kragen på riktigt.. Fast först ska jag ta en sväng på stan...

Annars har jag haft en mycket trevlig dag, med téer och parfymer :)

Puss och kram!

Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer
The City

Jag såg att du hade vunnit en tävling hos Stenvreten också.. Haha, två vinster på två dagar (om det inte är fler, vad vet jag?), hur gör du? :)

2008-03-22 @ 14:33:05
URL: http://thecity.blogg.se
leopardia

The city: Jag har otur i kärlek istället ;) det är det gamla tricket jag kör med :)

2008-03-22 @ 22:05:24
E

Om hon är orolig för en förföljare så kan jag lugna henne;)

2008-03-24 @ 14:53:54
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0