att få fatt i en brandvarnare

Sådan tur att jag irrade in i badrummet och såg att jag hade tvätt att hänga.

Fastnade framför Antikrundan istället för Du är vad du äter... Där skulle jag kunna tänka mig att ha praktik; hänga lite med dem så där. Fast det spelas väl in under sommaren och det är säkert på hösten vi har praktikterminen...

Har googlat på brandvarnare och inte hittat någon snygg. Vet inte vad jag ska googla på mer än brandvarnare och möjligtvis design... Nåja. Om någon vet om någon snygg brandvarnare så kan ni ju hojta till.

Jag ska nog skriva lite på den där essän innan jag går och lägger mig iallafall. Fast det står helt still vad jag ska skriva om, men ja, jag kanske kan börja med att öppna själva dokumentet *host host*.

Har blivit helt nojig nu vad det gäller mineraloljor, och har kollat igenom de produkter jag redan hade lite och det är ju ta mig faen i allt. I mina favoriter från Victoria,s Secret, ja i allt. VS kanske dessutom testar på djur, jag vet inte. En gång i tiden gick jag runt med lista i plånboken, över 'godkända' märken, men nu är jag helt lost. Så det får bli mitt försenade nyårslöfte - att bli lite mer medveten. Men nu vet jag inte vad jag ska göra med alla dessa produkter...

Nå, essän var det.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Alexandra

Hoppas du får en bra helg :D

2008-03-14 @ 09:42:31
URL: http://triquetra.blogg.se
Lina

Har nog aldrig sett en snygg brandvarnare, trodde inte att de fanns! =)

2008-03-14 @ 10:25:20
URL: http://neithotep.babyblogg.se/
Alexandra

va kul! Jag ska till Lund imgn och var där igår. Killen jag träffar bor där =) Hihi! Sköt om dig.

2008-03-14 @ 11:49:22
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0