vattenbrist?

Dags att leta på en buss och ta sig till expeditionen. Dock insåg jag igår att jag glömt kvar en not till mig själv. I fetstil stod det mitt i uppsatsen att dra paralleller till Stephan, men inga paralleller drogs. Så kan det gå. Nå, jag fixade till det och mailade iväg igen. Och i morse såg jag att innehållsförteckningen saknade ett ord, men det skiter jag i, jag nöjer mig med att ändra det till papperskopian jag ska lämna nu... Så kan det gå.
Summan av kardemumman är att jag kallar Flaubert för en ofrivillig feminist.

Det stod att vattnet skulle vara avstängt här mellan 9-14. I porten satt det en lapp. Men nyss när jag borstade tänderna så fanns det minsann vatten i rören. Jo, jag var ju tvungen att testa... Så jag vet inte. Kanske kommer jag att kunna tvätta mig innan jag åker iallafall...

Min allra käraste syster har skaffat en blogg. Eller hon är inte min riktiga syster via blodsband, men hon är som familj ändå. Vi är så gott som uppvuxna tillsammans. Haha, det känns som det iallafall, fast egentligen sågs vi nog kanske inte så jätteofta...

Har så jäkla ont i magen. Ägglossning. Hur sjutton kan det göra ondare än mensvärk?! Helt galet ont. Men så är det ju att vara kvinna. Tydligen.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Miss Lyckad

=) Ofrivillig feminist.=)



Kanske en ny era? =) Kan ju alltid hoppas att alla får en släng av feminismen.



Crush all, hi hi.



Du, njut av solen och skrig åt ägglossningen.



/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

2008-06-02 @ 14:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0