paj hit och paj dit

Har just ätit paj. Jag gillar paj, men jag gör inga egna, annat än efterrättspajer, jag handlar dafgårds... Men det funkar det med, och så sallad till. Jag skulle kunna äta vanlig grönsallad som godis. Ett salladshuvud som lördagssnack liksom. Det är så sabla gott.

Jag är lite sent ute för Yvonne, men jag tror ändå att jag har bestämt mig för att inte gå. Jag vill ju leka med mina vänner, men jag vet ju hur bra jag hanterar stress oxå...

Stod och diskade i vad som kändes som en evighet, men jäklars vilket diskmedel. Testade Yes Clean & Care, som enligt dem själva "hjälper till att hålla händerna mjuka och lena samtidigt som disken effektivt rengörs. Med ett par droppar har diskhon förvandlats till ett minispa för händerna medan du diskar glas och tallrikar.” Och jag kan nästan hålla med, mina händer är lena och porslinsgrejerna rena. Mycket märkligt, men, men...

Det är nån elaking som ställt en teakbyrå i soprummet. Varför inte fråga mig först! Skitsnygg är vad den är. Apor!

Nä, lika bra att fortsätta röjningen. Nu när jag inte längre är foderilsk ;)

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Sess

Jaha va bra! Tack så jätte mycke för tipset!

Jag brukar vara lite misstänksam till sådana saker s

Jätte fin blogg du har här förresten och tack för besöket!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram kram

2008-06-07 @ 20:21:21
URL: http://calla.webblogg.se/
E

Kan du inte ta den från soprummet då?

2008-06-08 @ 00:07:56
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

sess: tackar och varsågod :)



E: den väger ju multum med bly och jag kanske skulle skapa lite väl mycket uppmärksamhet om jag försökte. soprummet ligger ju på gården... de gjorde rejäla möbler på den tiden... det är ingen sån tunn teak utan mer åt stringhyllehållet.. hmm, men det är för all del mörkt ute nu ;)

2008-06-08 @ 00:17:01
E

En teakbyrå är värd lite kriminell aktivitet;)

2008-06-08 @ 00:26:37
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
Marianne

Jag håller med E. Om den står i soprummet är det fritt fram för alla. Självklart! Be en kompis hjälpa dig bära.

2008-06-08 @ 10:44:25
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com
leopardia

marianne: jag lyckades bära den själv, men när jag kom till porten såg jag att den var lite skavd, så jag bar tillbaks den...

2008-06-08 @ 12:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0