satcoholic

Kom nyss hem och i väskan hade jag en tillknölad läskmugg. Men med hem skulle den. Så var det. Dock fick den föja med ut på krogen en vända. Och på möte. Och en tripp i Sumpan.



Om filmen: jag vill oxå ha en väska i form av en cup cake. Nitbälten verkar vara någon it-grej.
Alla var så snygga! Oj, vad jag skulle vilja ha ett par guldiga louboutin eller ett par kornblå blahnik. Men så får man inte säga, för då är man en 'lyxbög', sa någon. Men dyra bajonetter får man köpa. Haha.
Jag tycker att de är suveräna skådisar, det är det där lilla extra hur de aldrig kliver ur rollen, utan det är en liten blick här och ett leende där som bara är klockrent.

Nu måste jag se om filmen om och om igen, den gav mersmak.

Puss och kram




Kommentarer
Fido

Ja men shit, hela dan har jag varit sugen på att se filmen igen! :D

2008-06-23 @ 19:12:10
E

Jag gillade den också:) Fast Big är ju träig som få. Ja bajonetter är ju viktiga saker, ha ha ha. Voj voj...

2008-06-23 @ 20:13:52
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

fido: ja, jag kan ju se den igen, haha, iallafall i halvt format...



E: fast jag gillar big, han är så laid back, så att säga... han tar alla neuroser... och hehe, ja, bajonetter är ju värt pengarna liksom...

2008-06-23 @ 22:05:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0