mamsingen bamsingen

Mamma sköter försäljningen på bakluckeloppisen...



Jag sålde ett par skor, en hippieblus och 5 cd-skivor. Det gör ont i hjärtat, men det är väl kanske bättre att skivorna hamnar hos någon som spelar dem och skorna hos någon som går i dem och hippietjosan hos någon som bär den... Jag var billig på skivorna och alldeles för dyr på kläderna, men får jag inte cash så kan jag lika gärna behålla dem eller skänka dem till röda korset... Så resonerar jag...

Dock köpte jag en röd lampa, en sjal och äntligen sockervadd!! MEN vad hände, jo, plupp, så tappade jag ännu en bit på den tand jag tappade en bit av förut och som jag fått lagad. Suuuuck! Gamla tänder!

Imorn ska vi till brorsans stuga! Äntligen.

Puss och kram!!



Kommentarer
Elisabet

Vad kul med loppis, jag älskar det. Av någon anledning var din senaste kommentar hos mig adresserad från magnus ugglas hemsida, var det med flit eller? Blev helt förvirrad när jag skulle svara och hamnade där!

2008-06-28 @ 21:11:59
URL: http://stenvreten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0