jag vet inte mycket om geometri

Ska snart åka och lämna in uppsatsen för andra gången. Borde egentligen redan ha åkt, men, men... Tänkte först posta den, men ja, det är ju inte så att jag gör så där överdrivet mycket på dagarna, så jag kan ju lika gärna ta en busstur...



Så här kul hade jag och Dess under de andras oppositioner...
Har mailat iväg till urkund, men inte fått nåt kvitto tillbaks, trodde att man skulle få det på en gång, men, men... Får väl se om det dyker upp nåt....

Nåja,

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Clara

gullig bild:)

2008-06-11 @ 19:20:04
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
leopardia

clara: hehe, tack. nåt var man ju tvungen att fördriva tiden med...

2008-06-11 @ 23:48:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0