Ibland är man ju bara tvungen

Det blev ju lite shopping igår....



För 110 pengar fick jag en fin necessär, som jag tänkte ha till lite förvaring. En plåtburk med chokladpraliner på, ett block i lite, ja, old style och en väska med lackdetaljer... Finns på Hornsgatan i Sthlm i nån Fynda Fynda-butik. Där gårdagens kändisspan och inträffade. Richard Wolff köpte en kepa till sin unge... Som sen ungen inte ville ha utan tänkte lägga tillbaks istället...

Och så blev det ett par skor.



Ett par militärgröna espandrillos med Che på. Inte så billiga - 250 balobas. I nån skobutik på Hornsgatan iallafall och jag tänkte att sådana måste jag ju ha när jag poserar och är en poser...

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , , ,


Kommentarer
E M S A N . S E

skorna var häftiga!

2008-06-04 @ 14:55:47
URL: http://emsan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0