Fredag

Som romantisk komedi var väl 27 dresses helt okej. Och man behöver ju inte analysera det vidare, nej.

Jag och Fido är lite oroliga inför söndagen. Att vår ballongfärd ska bli inställd. Och jag även för att man ska bli rädd och kissa på sig. Och ja, hon för att om man blir sjuklig och råkar spy.

Har varit stursk och obstinat nog att maila in en bild på en av brorsans målningar till lindextävlingen. Naturligtvis i hans namn. Men på eget bevåg.

Planen för idag är väl den sedvanliga promenaden och så kanske lite plock. Och så hoppas på att de ringer från jobbet, så att jag får lite koll på läget igen.

Och hoppas på att betygen för uppsatsen trillar in snart, så att man vet om man har sommarlov på riktigt eller inte...

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Annika

27 Dresses var verkligen medioker tycker jag...Men som sagt, man behöver ju inte analyser den heller, tihi!!

2008-06-13 @ 17:17:03
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: hehe, nä, det var väl inte så mycket djup där inte kanske... men lite feel good-känsla ändå...

2008-06-13 @ 17:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0