en liten utmaning

Jag har ingenting direkt att blogga om, kan ju inte tjata i all evighet om hur jag tvättar, så jag antar istället utmaningen jag fick av Barbamorsan.


Fem saker som finns på din att göra lista idag?

Ojdå, hehe... städa, diska, tvätta, äta och gå en promenad, vilket det antagligen bara blir ett halvt handtag gjort av allt.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hmm, 1998 i juni... Jag jobbade nog och hängde på krogen Tre Remmare efter jobbet, misstänker jag... Försöker komma på vad det kan ha varit för spelningar man besökte '98, men jag känner inte riktigt att jag kommer på några på rak arm...

Ställen du bott på?
Bergslagen, Småland, och två förorter i sthlm

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
1. Plugga och plugga och plugga
2. köpa manolo, louboutin - skor skor skor
3.Resa
4. Antagligen flytta från sthlm och kanske köpa ett litet hus på landet med getter på tomten...
5. Ordna en festivalkväll på Münchenbryggeriet, med bra band och bjuda in mina vänner och deras vänner och bekanta

Den som vill får gärna haka på denna utmaning :)

Andra bloggar om:



Kommentarer
Linda

Kolla min utmaning med,så kanske du hasr lite att göra än att tvätta gumman;)

2008-06-25 @ 15:30:51
URL: http://hummingbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0