började och slutade

Började titta på Blood and chocolat, orkade inte se klart. Började kolla på Fay Grimm, orkade inte se klart... Började kolla på Friends with money och det är den jag håller på och småtittar på nu. Eftersom jag går runt och tror att jag ser ut som Jennifer Aniston så länge jag inte ser någon spegel, så gillar jag henne och även filmer med henne i. Vilket iofs handlar om att hon brukar göra rätt bra val när hon tackar ja till roller - tänker på Office space till exempel, som är en grymt bra film. Håller fortfarande, trots att den kom '99.

Jag funderar allvarligt på att lägga ner det här med filmer. Det görs alldeles för många dåliga. Och så kan jag inte låta bli att störa mig på filmer som har tio minuter långt intro med förtext om vilka som är med, innan filmen drar igång överhuvudtaget. Dra igång filmen, jag lovar att jag missar inte att Brad Pitt är med även om hans namn bara svänger förbi lite i förbifarten..

Jag har något konstigt för mig idag. Får som kramp i underarmen, mitt på, långt in vid skelettet typ. Och så rycker jag till som spasmer, fast det gör skitont. Jag får nog ta och sluta med det. Skärpning.

Näpp, nu får det vara nog för idag. Puss och kram.

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

tack raring..om det var nån jag ville skulle gilla bilderna så var det faktiskt du.



puss!

2008-06-12 @ 08:22:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Barbamorsan

Det däe med armen låter skumt, kanske för mycket datoraktivitet? Hmm ja det finns många dåliga filmer, undrar just hur dom bär sig? Ha det gott!!

2008-06-12 @ 09:12:08
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Barbamorsan

Det däe med armen låter skumt, kanske för mycket datoraktivitet? Hmm ja det finns många dåliga filmer, undrar just hur dom bär sig? Ha det gott!!

2008-06-12 @ 09:12:56
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
E

Office space är ju så jävla bra. Det är konstigt det där hur man tror man ser ut, känns igen...

2008-06-12 @ 10:58:14
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

anna: de var helt underbara!



barbamorsan: jag skulle gissa att det kanske är nån nerv som halkat lite knas, men idag känns det bra :) jag fattar inte att de lägger pengar på att göra dåliga filmer, de lär ju som inte direkt tjäna så mycket på dem...?



E: jag blev lite förvånad när jag kollade upp när den kom ut, den är ju liksom snart 10 år och man gillar den än...

2008-06-12 @ 11:56:20
Malin

Ja, Office Space är alldeles fantastisk! Rakt igenom.

2008-06-12 @ 20:56:50
URL: http://www.mollysgrove.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0