ännu en gäsp

Så var det diskat och fnulat här. Måste nog ta en promenad för att kvickna till. Ännu ett glatt besked; uppsatsen är godkänd och nu är ett år studier grejade och klara. Det känns bra. Fast jag tyckte nog att alla uppsatser borde vara godkända, annars hade det ju varit lite asigt att inte säga nåt när vi hade opposition... Men, man vet ju aldrig...

Jag tar väl med mig kameran utifall att det händer något spännande under promenaden... Man vet ju aldrig....

Såg Chaos Theory här om dagen. Helt okej film. Jajamensan. Och The Flock. Mindre bra, men Richard Gere är ju ändå Richard Gere. Sen somnade jag under The eye.

Hu, vill sova. Men det ska banne mig undvikas till varje pris.
puss och kram

Andra bloggar om: , ,



Kommentarer
Annika

En sann bloggare ska alltid ha kameran med. Inatt drömde jag att jag cyklade på Gotland UTAN kamera...

Ända in i den djupa drömmen minns jag att jag tänkte hur surt det var för bloggen att jag åkt till Gotland utan kamera.

Snacka om bloggskadad!



GRATTIS till att uppsatsen blev godkänd!! Skön känsla!!!

2008-06-17 @ 16:47:04
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

annika: hahaha! nu skrattar jag högt för mig själv här! haha, ja, det kan man kalla bloggskadad! ;)

och visst är det än skön känsla! tack!

2008-06-17 @ 16:54:55
Marianne

Grattis till uppsatsen! Jag tror inte jag vet, vad är det du pluggar? Om man får fråga?

2008-06-18 @ 20:43:15
URL: http://nyaaventyr.blogspot.com
leopardia

Marianne: Jag har pluggat en liten blanding av konst och litteratur och lite media på det... i en liten kompott. nästa år blir det dock lite mer inriktat på konst...

2008-06-18 @ 23:05:55
leopardia

och tack! förresten :)

2008-06-18 @ 23:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0