upp och nicka

Så här hemma hos ma&pa har jag ju ingen direkt lust att hänga framför internet, så ibland känner jag mig helt avskärmad från omvärlden. Då kan det vara riktigt skönt när mamma köpt saftonbladet och helt plötsligt utbrister;
- titta vilken söt klänning!
vänder fram uppslaget och där kikar Blondinbella fram...

Köpte helt underbara tingestar igår. Ska försöka ta mig i kragen och vaska fram en bild. På loppisen handlade jag dock bara för 20 pickaluras. Två glas och två plastburkar.

Sen fick jag tre kartonger med böcker. Det var lite småspännande :)

Shit bananas, vad trött jag är. Det här går ju inte för sig.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
psykiatrin.blogg.se

Hej.. det låter ju bra! Har du någon du vill lägga upp under kategorin Änglar? Eller tips på böcker/musik/film, eller va man ska göra när man har ångest/är deprimerad?

Jag behöver massa tips.. kolla kategorin Tips!

Kram

2008-07-04 @ 10:24:47
URL: http://psykiatrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0