så var den boken fixad iallafall

Nu har jag varit på ännu en loppis och fyndat lite... Köpte lite skräp som Donald kommer få i födelsedagspresent, hehe... Och som smöret på moset av ren tur hade de Inte som andra döttrar för 2 spänn, så den hittar sitt hem hos Fido.

Sen åkte vi hem till en av mammas väninnor. Den här väninnan samlar på allt. Helt otroligt att se alla pärmar, men kul.

När vi kom hem så kilade vi över till grannarna och fick lite färskpotatis och löfte om att få komma och plocka körsbär. Jag har det bra jag.

Men nu ska jag värma mig i soffan framför Medium.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
lisa

tack för tipset =)

2008-07-09 @ 22:26:23
URL: http://[email protected]
L80

Kolla upp om du kan få plocka rabarber också. Åh vad jag är sugen på rabarberpaj!

2008-07-10 @ 09:07:01
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/
leopardia

L80: jag tror faktiskt inte de har rabarber, men jag ju fler grannar :) däremot har jag fått tips på en mumsig dryck gjord på rabarber, som får stå och dra i vatten i två dygn eller nåt...

2008-07-10 @ 11:08:08
Fido

Du är så snäll som håller utkik efter böcker åt mig! :)

Puss!

2008-07-11 @ 15:33:50
leopardia

Fido: det är så lite så, det är ju inte direkt ansträngande när jag ändå kollar böcker...

2008-07-11 @ 19:33:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0