ett stycke blomma

Jag ska snart packa ihop grejer att ta med till loppisen vi ska stå på... Jag kör ju med mina kläder och skor. Funderar dock på att ta med lite tvålar från min gamla tvålsamling, inte för jag fattar varför nån skulle vilja köpa gamla tvålar, men vad ska man liksom göra med gamla tvålar...??? Att samla på tvålar var en dum idé...

Jag såg att Kiss kiss bang bang, går på tv:n ikväll. Jag kommer inte ihåg den, men jag har för mig att jag tyckte att den var riktigt bra...

Har fortfarande inte fotat mina fynd, bara blommor...



Blir sjukt sugen på curry och grytor av olika de slag när jag ser den här bilden... Jaja...

Puss och kram!


Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0