en söt stor hund

Nu var det ju inte bara B som fick presenter, även jag fick! Sjukt fina grejer från LA, för tydligen sprang B omkring full på Hustler och shoppade saker till mig :)

Men oj, vad jag har kelat med hennes hund. En kamphund, haha, för nån som varit rädd för hundar är det jättemärkligt att bara villa gnosa sönder en sån hund för att den är så söt och snäll... Vi gick en promenad på stan och hann träffa 3st gamla klasskamrater till mig. Två stycken tror jag inte ens kände igen mig, men de såg likadana ut nu, som när vi gick i högstadiet... Och så träffade vi en parallellklasskamrat till mig och jag bara 'shit vad bra han ser ut', för jag kände enbart igen honom på rösten, hehe... Och han är verkligen en pudding numer och tidigare var han mer åt hållet 'VA?! har han tjej?!' men ja, jag insåg att han hade fixat tänderna och att det tydligen gjorde sååå mycket med nåns utseende.. Fast jag kan inte säga säkert, han kan ha fixat något mer... Jaja... En lustig upplevelse var det iallafall...

Imorn kommer nog brorsan hit, så jag får väl börja styra upp träningen så att vi kommer iväg till base camp.

Puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Linda

Hehe nu kommer det att bli bloggfest serru oxå,måste sätta ett datum bara o planera lite=)

Dammen är i prinip klar,syresättaren o filtret skall kopplas in=)



Kraaam

2008-07-18 @ 19:33:53
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Linda

Hm hur ser din dag ut?Kolla in min,dagens schema vettu=)

2008-07-19 @ 10:47:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/
panki

Jag e så stolt över dig! Kan du inte köpa en hund nu? :-) Sneeella, jag kan va hundvakt :-)

2008-07-19 @ 12:07:10
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

linda: min dag blidde auktion helt enkelt :)



panki: haha, nä, jag tänker inte köpa hund bara för att du vill ha en hund....

2008-07-19 @ 18:49:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0