min nya sambo - tråkobert

nu är det rätt många av mina kursare som hoppat av. det är lite trist. och jag surar lite över att jag tror att när vi väljer huvudämne så får vi gå med andra konstvetare, för att ta ett exempel. det är ju skittrist ju.

läste aldrig igenom tentan igen, så jag lever i tron att den faktiskt var skitbra, haha, bäst så.

så skönt att åter igen få hänga på fåtöljen med underbara vänner. men jag ska ändå inte gå ut imorn, jag måste nog styra upp här hemma, städning och tvättning och sånt.

är helt lam i skallen och känner mig lika avlång i ansiktet som en afrikansk mask.

har jättestora och svullna, lymfkörtlar. som jag hoppas ska försvinna snart, så att jag inte känner att jag behöver gå och kolla ifall det är cancer. har dock för mig att jag läste att om det är cancer så är de hårda och inte elastiska. så jag kollar hela tiden om det skett nån förändring. jag utgår helt enkelt ifrån att det är nån reaktion på stress. tanken på cancer kommer ifrån att jag känner två stycken för vilka det började på samma sätt. om nån förstod den förvirrade meningen...

jag har tråkigt. jag är uttråkad. och dr phil sa att det bara är tråkiga människor som är uttråkade. så jag måste hitta på nåt att göra - fort. men criminal minds får duga.

vann förresten en signerad mankell-bok förut. varför jag nu var med och tävlade, det är ju inte direkt så att jag läser mankell eller, det lilla jag sett på tv, ens gillar mankell. men å andra sidan ges han ju ut på leopard förlag, så.

det skulle förresten vara rätt underbart om folk slutade skicka wall-grejer på till mig på facebook. jag läser dem aldrig och jag svarar aldrig och jag skickar aldrig. jag måste verkligen se till att radera mitt konto nån gång. förresten läste jag i nån blogg att man inte kunde smyga runt där anonymt, men det kan man väl? jag ser iallafall ingen info om vad nån gör på min sida, varsågod och glutta liksom. men jag hatar verkligen facebook. så ni vet, haha.

puss och kram

Andra bloggar om: , , ,



Kommentarer
Linda

Guilty! :) Hur är det emd dig?

2008-01-19 @ 03:10:23
URL: http://songbirdie.blogg.se
Sus i dus

Ja jag vill också radera min facebook! Det är så trist där, en massa skickande fajt runt runt! Det enda som varit bra är att man fått kontakt med några gamla kamrater man tappat kontakten med, men nu har man ju deras email! Heheheheh

Ja visst är det härligt med lite som fröjdar ögat! Viggo är min favo! Finns så många fina bilder med honom! =)

Tack för att du besökte min blogg! Välkommen åter!

Kram Sus

2008-01-19 @ 09:56:29
URL: http://sus68.blogg.se
Alice

Svar: japp, verkligen =)

2008-01-19 @ 12:53:46
URL: http://poseforme.blogg.se
E

Dr Phil måste ha gravt fel. Jag är nästan aldrig uttråkad men är inte otråkig person för det;)

Ang bilderna. Snö som ät vit är alltid fin. Sen var det ju ett kort på maximalt dagsljus i en solig dag i januari också...

2008-01-19 @ 13:02:54
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

linda: jodå, här är det bara bra, men trött =/

sus i dus: det jobbiga är ju att det krävs så mycket för att radera kontot, så, haha, det lär ju vara kvar tills jag är 60 ändå...

E: haha, jag har svårt att argumentera för att dr phil har rätt, men en otråkig person är ju just vad du är!

2008-01-19 @ 13:16:48
panki

Jag blir oxå måttligt road av alla tramsiga fb grejer. Trycker ignore på allt typ.

2008-01-19 @ 22:05:16
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0