jag tror att jag har vuxit fast i fåtöljen

saker gjorda: varit på föreläsning och sen inte mycket mer... gaaaah!
dagens fråga: undra hur mångas om lyssnat till carolas vittnes mål?
dagens låt: now that we've found love - ingen aning, såg hitch igår...
dagens känsla: jag vill bara gå runt och lyssna på 80-talsmusik hela tiden!!! alltid
dagens citat: "Steve: Look, it is not scientifically possible for a man to know what a woman wants. Which is very unfair. Because you always know what we want.
Patrick: Yeah, because we always have the common decency to only ever want one thing. And do you ever thank us for making it so simple? Never."


men alltså, nu är dn snaskigare än saftonbladet. på deras webb-tv kan man alltså lyssna på carolas vittnesmål mot tito beltran.. varför vill man liksom göra det?! jag har inte gjort det, haha, nä... men man undrar lite hur många som har och varför...

mamma är mamma - igen: (och pappa)

- men nu ligger dina byxor där igen, i en hög och inte vikta efter pressvecket?
- pressveck? men varför skulle jag ha pressveck på mina byxor?
- pappa blir sur om jag inte stryker pressveck på hans byxor. det ser så mycket mer vårdat ut.
- men han har ju jeans... man kan väl inte stryka pressveck på jeans...? blir det inte dessutom
en vit kant?
- näähähä då, det har jag alltid gjort. och vadå, när du var liten hade du ju det?
- ja, när jag inte hade nåt att säga till om. du är ju helt rudis...
- hihihahahohohihihahaha...

hon tycker att jag förövrigt ser ut som en bonde i mina rosa allvädersstövlar... jag har råkat sagt nån gång att man kan se på folk ifall de är från sthlm eller inte... och fick henne att byta baskern mot en barnmössa... hon är så söt...

och så tycker hon ju uppenbarligen att jag är ungefär den slarvigaste personen som någonsin gått i ett par skor... tidigare idag när vi pratade i telefon, så påminde hon mig igen att jag måste skaka vattnet ur tandborsten på kvällarna... hon har inte sagt något om att jag måste det på mornarna, så då struntar jag i det ;-)

puss och kram på er!

Andra bloggar om: , , , , ,

ps. numer finns ordet nakenchock med i saol13. ds.

uppdatering: blev ju utmanad av barbamorsan, men eftersom jag redan gjort utmaningen en gång så fuskar jag och länkar lite till den istället... ha det gott!




Kommentarer
Barbamorsan

tycker du gjort massor, här ialla fall ;)

2008-01-16 @ 23:29:21
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Barbamorsan

Viskar, du är utmanad...berätta sju sanningar om dig själv. Se min blogg.

2008-01-16 @ 23:29:38
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
anna

haha..asgarvade om tandbortshistorien!

mm turkost och rött...har varit kär i den färgkombon sen carrie bar den i säsong fyra..

gå in på satchemsidan..och The Look, Carrie säsong 4 bild 17...mmm!

hmm va fan jag slänger nog upp ett inlägg med den bilden nu..

2008-01-17 @ 00:29:41
URL: http://pyttis.blogg.se
leopardia

barbamorsan: haha, ja, men det var ju oxå allt ;)

anna: just exakt det avsnittet och den outfiten jag hade i tankarna och som fick mig att bli kär i den färgkombinationen :)

2008-01-17 @ 02:01:43
anna

hihi det ante mig väl att det var samma avsnitt som gjort oss kära.

hoppas det var ok att jag refererade till dig som vän där förresten.

nope ingen reklam..ingen som vill annonsera just nu hos mig...buhuhu

2008-01-17 @ 09:16:06
URL: http://pyttis.blogg.se
Molly

Hej vad kul! Att du gillar mina illustrationer alltså. Och trevligt att få kika in här oss dig.

Jag tar gärna emot önskemål om låtar som du vill se illustrationer till. Vilken är din favoritlåt eller älsklingstextrad?

2008-01-17 @ 11:39:13
URL: http://www.mollysgrove.com/
Barbamorsan

Kul att du var med lite i alla fall :) får väl se det som att du klarat utmaningen ;)

2008-01-17 @ 21:13:33
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0