högt ovanför dig

pjuh, tentan är klar. eftersom jag har tyckt i mig energidryck och kaffe i mängder jag inte är van vid så är jag smått hög och tycker naturligtvis att den är skitbra, bortsett från att jag envisat med att stava kollage med c, så det står collage, överallt. men så stavar min lärare det oxå, så jag låter det vara... lars norén är som ett litet garnnystan med lösa trådar som det går att dra i. det tar aldrig slut heller. ett evighetsnystan. och då har jag ändå bara hållt mig till salome, sfinxerna. jag började med knarschet efter antikrundan, när jag seriöst övervägde att lägga mig och sova och ställa klockan på 2, för att gå upp och skriva då. kände att trots att det var en idé så var det en mycket dålig sådan.

träffade Ri för sista gången idag. det är rätt härligt att träffa sin psykolog och sitta och asgarva hela tiden. vi pratade om att glömma bort saker och leva i nån slags förnekelse. att det där brevet som borde postas aldrig blir postat. och att det nog var en generationsfråga; att min generation kan det här med att vara slackers på riktigt och att hon var riktigt avundsjuk på det. och min undran över vad folk gör när de inte sitter alt ligger, i soffan??!! och så massa annat förstås. men det var roligt. jag gav henne en lp-skål med egenhändigt bakade småkakor i och så ett foto på mig under vatten med dyktuber, så att hon kunde lägga det i min journal.

och helt plötsligt ser jag fram emot att träffa fido och ka och fika imorn. alltså, nu lät det ju lite galet. jag vill alltid träffa dem, men jag har varit lite så att jag har känt att allt som inte har med studierna att göra är stressmoment, mer än vad studierna själva är, pågrundav alla massa borden som aldrig blir av, eftersom jag ingentinglar(charlotte s. ord.) hela tiden. men nu bara längtar jag efter att få umgås med vänner och höra och se annat än plugg. fast ka har oxå precis skrivit en tenta, så det blir väl sånt snack oxå, misstänker jag :)

för övrigt gillar jag att energidrycken funkade. powerking. det ska jag komma ihåg.

jag vet inte, vad lever folk i för värld?! klart att ingen gillar clowner!

puss och kram

ps. numer finns sunkig med i saol13. ds.

Andra bloggar om: , , , , , ,



Kommentarer
Barbamorsan

Haha den drycken måste funkat, du var uppe sent. Skönt att tentan blev gjrd va? duktiga du! Tack för dina inlägg :)

2008-01-18 @ 06:17:59
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
Anonym

Tjohoo, vad glad jag blev för din kommentar! Sicken tur att du gillar bilden du "beställde".

Och vad tappert av dig att kämpa på med frihands(mus)teckning i Paint!

2008-01-18 @ 08:16:24
URL: http://mollysgrove.com/
fido

BRA att dom tagit med sunkig! Det borde gjorts för längesen :D

Ses om ett par timmar, ska bli kul!
Puss!

2008-01-18 @ 11:27:03
Annika

KUL att alls känns "tiddeli-po" idag!!
DET är du så VÄRD!!!

2008-01-18 @ 15:37:11
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

tack alla snälla!
påtal om sunkigt, fido, så tänker jag ju inte helt otippat på två bröder i västerås varje gång jag använder det, och det är ofta! puss!

2008-01-18 @ 22:14:00
URL: http://leopardia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0