hej, jag känner mig som en guldfisk

kan jag bara sluta få för mig att det är måndag och jag kan få se profiler?! ytterst störande att sitta och vätna på nåt som inte sker, och inte skulle ha skett...

nope, jag har inte skrivit tentan utan lever i nån slags förnekelse och tror att det där gör jag på tjugo minuter imorn. fast imorn kommer jag att vara sjukt trött och inte alls vilja leka studerande... så egentligen borde jag göra det nu, men jag är ju trött... så, då var det bestämt. först ska jag göra en lp-skål och sen ska jag läsa. klart. inga men nu...

det blev förresten lussebullar till middag, inte alls särskilt nyttigt eller energigivande, men gott gott. ...

jag kikade just i dn och insåg att man borde utnyttja möjligheten till elevbehandlingar... dock tror jag att de missade det där att man kan få billigare tandvård i huddinge, tror jag det är... det tar längre tid, men ja... det kan det ju vara värt...

nå så, nu ska jag göra lite nytta. jag lovar.

puss och kram


Andra bloggar om: , , , , ,



Kommentarer
Barbamorsan

Hihi åå vad jag känner i en de där, man skjuter upp till sista minuten , kör allt vad man kan och tänker; Om jag börjat tidigare hade det blivigt ännu bättre, eller hur? Lussebullar är allt ganska enegigivande, men som sagt inte kanske inte supernyttiga... Ha det gott och Lycka till på tentan!

2008-01-14 @ 10:10:56
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

barbamorsan: haha, tackar, för ett lycka till är verkligen jag behöver.

2008-01-14 @ 14:52:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0