h-h-h-håll ut!

jag har hamnat i ett träsk. jag är hungrig, jämt. men det enda jag är sugen på är godis. så det är godis jag äter. övervägde tillochmed att äta godis till både frukost och middag innan jag tog fram paddeln och daskade till mig själv. problemet med detta är väl att det finns måltidsersättningar i form av choooklaaaad. och även om jag inte vill leva på något annat än chrispy choklad, så hävdar jag bestämt att sånt inte går för sig. att det inte är bra. och att vara två i en och samma kropp där dock båda är lata, leder till att jag trycker i mig vanlig choklad istället. mohaha.

snart är det konståkning. snart är det morden i midsomer. snart är det måndag igen.

annars är det lite roligt när man inleder dagen med att läsa horoskopen i tidningarna och möts av det här;

image471
särskilt eftersom det var meningen att min grupp skulle hålla i dagens seminarie... nåja.

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
//D.D\\

haha... är du tvilling!? Iofs haft det på känn... om jag inte till och med vetat om det iom ett tidigare inlägg, men kuligt! Är också tvilling juh :P

*kram*

2008-01-26 @ 10:14:43
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0