som världen ser ut

Visst är det kul att vara sexig, men är det lika roligt när man får läsa;
"Fyra på listan är Tilde de Paula, mamma till Naemi, Zion och Naemi. "Det är sååå sexigt med en kvinna som leder ett eget nyhetsprogram", skriver QX."
För man kanske just vill vara programledare för ett nyhetsprogram och man kanske vill vara någon som tas på allvar och inte ett objekt? Eller det kanske är meningen att de ska vara smickrade för att det är QX och inte Slitz som kommer med utmärkelsen?! Suck.
Själv skulle jag bli rätt besviken... Faktiskt.
Det är som Filippa Reinfeldt. Är det någon som har en aning om vad hon för för politik? Nä, men vi kan nämna färger och design på varenda en av hennes klänningar.

Min underbaraste mamma har skickat tidningsurklipp till mig. Hon är så rolig. Var tvungen att ringa och fråga om det verkligen var meningen att jag skulle ha artikeln "så blir du whiskeyexpert på 5 minuter", men det var det. Jag tror att det är ica-kuriren hon läser...

Brorsan är i kina och när han kommer hem så kanske, kanske det blir en tripp till Lund. Jag har ju för 17 bara en essä att skriva, vem bryr sig om det liksom?! haha, gaaah. Jag kan inte skriva. Jag vill inte visa mina kursare det jag skriver. Det här är världens mest ångestladdade kurs. Och vad gör jag; en lermask och en kopp té istället för morgondagens uppgift.

Har bokat fikadejt med T iallafall. Hehe, ska bli skönt att se hur elitistisk han är nu, efter att han doktorerat tillochmed. Lite fascinerande är det att han bara vill träffa mig och fika, men ja, kul är det iallafall...

Nå, nu ska jag duscha och sen ska jag nog bara sitta i soffan och glo på tv - igen. Men ja, haha, jag börjar återhämta mig från massagen iallafall. Sakta men säkert. Har dock inte kommit mig för med världens enklaste syssla - att slänga in en tvätt i maskinen, så att jag får testa tvättnötterna...

Jag är oerhört kräsen när det gäller schampoon och balsam. Gillar riktiga grejer och lägger gärna pengar på det. Eller gärna och gärna, men det är som med smink, när du väl provat dyrare produkter så går du inte tillbaks till h&m's standard. Tyvärr. Däremot är jag lite nyfiken på de produkterna som Maria tävlar ut. Jag tror nämligen stenhårt på Aloe Vera - oavsett pris.
So here we go;
Jag är med och tävlar om ett schampo och balsam från Aloe-Vera butiken i Marias blogg. Var med du också!

puss och kram!


Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer
Maria

jätte kul att du är med o tävlar :) har du fått vinsten i weleda tävlingen? ha det fint :)

2008-02-28 @ 18:06:01
Tinnitussan

Hehehehe. Helt rätt inställning.

Och jag håller med dig om shampoo och balsam och köper bra, ickedjurtestade produkter. Ska kolla in tävlingen :-)

2008-02-29 @ 01:40:38
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Lina

jag behöver nåt nytt bra shampoo. Kan du rekommendera nåt?

2008-02-29 @ 09:36:03
URL: http://litenfro.blogg.se
Barbamorsan

Precis som du säger så är det svårt att Lämna de dyrare produkterna om man väl provat dem. Fast jag tycker nog inte att det blir sådär väldigt mycket dyrare i längden...

2008-02-29 @ 10:49:43
URL: http://barbamorsan.webblogg.se
Linnéa

jaa, och benen får jobba som attans då man dansar afrikanskt! kul med ilte annorlunda motionsformer sådär :)

2008-02-29 @ 12:18:15
URL: http://lejas.se
Charlotte

Har du testat Rapsodine - shampo och balsam med rapsolja, jättebra!
Har du lust är det en ny tävling hos mig, med hemligt pris - gissa och vinn!
Trevlig helg!

2008-02-29 @ 13:13:37
URL: http://www.charlotte.nu
Annika

Helt rikigt det du skriver om smink och hårvård.
Har man en ggn lämnat HMs produkter går man inte tillbaka.
Nu har jag upptäck Bare Minerals ID smink och nu känns det nästan omöjligt att prova på ngt annat.
Tycker att det är SÅ bra...

2008-02-29 @ 20:46:16
URL: http://kankaglenreston.blogspot.com
leopardia

tinnitussan: vi får se hur långt den inställningen håller ;)

lina: man kanske skulle ta och kolla in charlottes tips om inte annat, rapsodine...

barbamorsan: nä, de är ju bra mycket drygare plus att det är sååå värt det.

linnea: jaa, och så blir man helt glad av det :)

charlotte: nepp, har inte ens hört talas om, men det ska kollas upp :) klart jag är med och tävlar, gåtor är min favorit!

annika: man trodde ju aldrig att det skulle vara sån skillnad innan man provade, man trodde ju mest att man bara betalade för namnet, men så var det ju inte riktigt...

2008-02-29 @ 22:57:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0