hej, jag är en tävlingstipsarblogg

För just så är det, jag tänkte tillägna det här inlägget till tävlingar jag hittat. Och det är ju lika bra att köra igång på en gång.

-

Vi börjar med ett härligt skumbad med ginseng och kanel och lyx, som flachan tävlar ut. Sånt gillas, så jag hakar på och deltar, gör så du oxå!

okej, nu kan jag inte skriva efter varje tips att ni oxå kan delta, haha, det får vara underförstått. jupp.

--

Om du deltar i Sötnosens tävling, så japp, då kan du ha tur att vinna 4 biobiljetter! Kanske ta igen lite och se de där filmerna som kammade hem oscarsstatyetter?!

-

Bra hudkrämer är det ju ont om. Faktiskt. Jag söker fortfarande efter den ultimata. Möjligheten finns att det är just den som Azzle tävlar ut. Jag tycker minsann att det låter som det, när jag läser om den.

-

Det kan inte vara sant ;) fast det är det! FridaCharlotta tävlar ut en finfin klänning designad av Liv. Trevligt för oss som gillar rosa. Och svart. Och det som är fint.

--

Jag tycker att armbandet, som guccimama tävlar ut är superläckert. Det påminner mig om kanelbullar, och eftersom jag blir helt rusigt glad av tanken på kanelbullar, så tycker jag att det ligger i allas intresse att jag vinner - eftersom jag är mmmycket trevligare när jag är rusigt glad än bara ja, som nu ;)

--

Lika svårt som det är att hitta den perfekta ansiktskrämen så är det ju att finna den ultimata mascaran. Tips mottages gärna, men jag nosar direkt på denna här tävlingen hos joxxxxi. Jag har testat dior, jag har testat helena r, jag har testat fan och hans moster till och med, och nu vill jag testa den här från Lumene!
(nä, jag vet inte varför jag skrev denna här och inte den här...)

-

Alltså, vad gör man inte för Homer?! Men doh, jag snackar Simpsons så klart. Oh, well. Ferhat tävlar ut lite smått och gott och jajamensan, jag länkar för honom oxå, inte bara Homer.

--

Jag tycker att den necessären som HappyFlower tävlar ut är urtjusig, och ja, herre gu' visst behöver man bli av med mörka ringar under ögonen och små rynkor ska vi inte prata om. Ro hit, så jag kan fortsätta glo på tv nätterna igenom ;)

--

Jag säger bara; OMG!! (eftersom pappa läser min blogg - det betyder Oh My God!), kök och stök i hemligt paket. Ejmis vet minsann hur man ska få mig att dreggla av habegär. Det här är sant; det har hänt att jag och pannkakan skickat mms till varandra när vi inhandlat just grejer som har med kök och stök att göra, bara för att visa upp våra nya kärlekar för varandra...

--

Min mamma gillar rött. Och eftersom det är dagen efter internationella kvinnodagen, som fredriiicas tävlingen tar slut, så tänkte jag försöka vara med att vinna den fina ringen. Ingen som förstod vad mamma och kvinnodagen hade med saken att göra? Nä, inte jag heller. Men jag deltar i tävlingen, gör så du oxå.
(ja, ni måste klicka på länken för att se vad det är för fin ring jag yrar om, det gäller alla tävlingarna, haha, klicka på länkarna!!!)

--

Alltså, det är inte så att jag bara vill vara trendig, jag har en svag kärlek till ryssland. Sedan jag läste ryska i gymnasiet. Naturligtvis har jag alltid ångrat att jag inte köpte någon äkta rysk sjal, så när LittleEllie tävlar ut en snygg sjal med stil, så hakar jag på.

--

Shopaholicmamman tävlar ut det som är min absolut största kärlek och passion - SKOR! Och det är inget skämt, hos Steve Madden har jag även hittat ett par drömskor! Oh my!

--

Det är inte Johnny jag är ute efter; det är en tavla av Raz jag är ute efter!
"Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp!
Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :)
Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är?
Kolla in tävlingen här för att delta du också. Lycka till!"

--

Hallå där! Ho ho! Här länkas det till TYSKUNGENs tävling om en ipod.
(jag vet att formuleringen låter lite knepig, men ey, sånt är livet, sånt är livet - just en låt som lätt skulle finnas på/i min ipod.)

-

Böcker är ju alltid trevligt och moonzanna lottar ut en bok, som hon själv gillade väldigt mycket och som jag blev nyfiken på. Jupp.

-

Och Liz tävlar ut boken Visst finns det gudar i Alabama. Trevligt. Leta på inlägget skrivet den 28e februari runt halv tio, så ser ni vad jag snackar om.

--

Är lite osäker på om den här tävlingen är igång ännu eller inte, men body shop och choklad, mumma. det är Josefine som tävlar ut iallafall.

--



Jag hoppas länkarna passar er som handen i handsken, själv ska jag sitta i soffan och glo på - buuuhuuu - mitt sista avsnitt av Supernatural. Sen vete fulingen vad jag ska glo på, den här manusförfattarstrejken har slagit hårt på mitt beroende... Så kan det oxå gå.

Och jag hoppas även att ni tävlingshållare inte har nåt emot att dela inlägg...?

puss och kram!


Andra bloggar om: , ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0