Dagens lek

Idag har jag helt missat allt vad promenader innebär. De enda steg jag lyckats ta är ner på stadens gator och torg för att söka efter böcker. Och fina böcker var vad jag fann. Hittade dock inget nytt julté, men något liknande, fast det även innehöll chili. Jag blev nyfiken och köpte ett hekto.
Där på varuhallstorget sprang jag på min söta, rara, vän Ti. Har inte träffat henne på säkert tio år. Eller nåt. Hon var sig på pricken lik :)

Så åkte jag vidare ut på 'landet' och det som var målet för min resa. Några timmar i sällskap med min bästa Be.



- Men jag måste ju få ta ett kort på dig och mig
- Nä, men du kan få ta ett på mig och Donna...
Jag tyckte det var superkul att hon inte ville bli fotad ihop med mig, men jag antar att hon hörde fel eller nåt...

Och Donna...



Det är denna supersöta hundtjej! En kamphund och jag är inte ens rädd en sekund. Allt jag vill är att klappa - hela tiden...

Sen hem och titta på dokumentären om Barbro Alving. En stor idol, jajamensan. Klart cool kvinna. Och så Kejsaren av Portugallien och en massa annat.

Håller på och läser om Mona Lisa, fast är tvungen att lägga ner det lite nu, för att plöja igenom lite texter i kompendiet... Planen för imorn är dock att baka... får väl se hur det blir med det...

Puss och kram





Kommentarer
Maria Byström

Vilken supersöt vovve!

2008-12-31 @ 10:52:11
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
Ti

Hi,hi, kul att se dig, vilket sammanträffande. Det är inte många jag känner igen på gatorna därhemma längre.

Hej till Be också, där på bilden, det var längesen!

Vad sägs om en lite date, förslagsvis på lördag på dan?? (ska nog jobba kl 17, men före dess).

Fast vi kan ju mejlas.

HAPPY NEW YEAR! och kram från mej som jobbar i Nora idag på nyårsafton.

2008-12-31 @ 13:44:39
Anonym

maria: mm, jättesöt vovve!



ti: ja, men helt galet vilket sammanträffande :) klart vi ska ses på lördag om det går, jag är på :)

2008-12-31 @ 16:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0