inte ett smack

Det är ju inte så att jag behöver ännu mer saker om dagarna, som får mig att helt förtränga grupparbetet och andra nyttiga saker, men äntligen är det 1a december och Lottens julkalender har dragit igång. Som jag har hållt mina tummar, för att den skulle bli av i år igen... Jag har inte ens hunnit få upp nåt nytt julpynt, voj voj.. Det får bli imorn...

Jag har inte gjort ett smack under veckan som gått. Inte ett endaste dugg. Jag har bara varit... Så imorn är det jag som både får städa och plugga, som om det brann i baken.

Det jag har gjort idag är, förutom klurat hemlisbloggare, är att se om första säsongen av House. Det är märkligt det där, med att man inte märker att folk åldras... När man tex ser Josie från Melrose Place i nån film eller annan serie så tycker man att hon ser exakt likadan ut, inte har åldrats ett endaste dugg, sen ser man Mellis och inser hur unga alla ser ut..

På tal om House, det tog mig nog iallafall en halv säsong innan jag kopplade samman det hela och helt plötsligt kände igen honom...



Puss och kram



Kommentarer
dess

haha va faen House! :D hahaha sexig... elller inte!

2008-12-02 @ 09:02:22
Maria Byström (Tinnitussan)

Åååå, jag har faktiskt julpyntat. Idag blir det plugg :-)

2008-12-02 @ 10:31:50
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

vet faktiskt inte varför kommentarerna här inte syns, men Dess; hehe, en av mina gamla favvoserier... inte så het nej.. eller jo... haha



maria: och här har det inte blivit nåt julpyntande idag heller, shame on me :)

2008-12-02 @ 22:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0