show and tell: jultraditioner

Det är ju vare sig fredag eller så att jag håller mig till temat, men ändå - here we go...

Fredagstemat kommer från Mia D under december månad och denna veckas show and tell är Jultraditioner.
I min familj har vi inga. Vi behöver inte ens se Kalle och hans vänner, vi gör det om tillfälle ges, annars kanske matintaget sker då... Vi byter iochförsig JULKLAPPAR!! Wohoooo!

Nå, några som har jultraditioner är ju NK, deras skyltning är lite av ett event, så jag tänkte att jag helt enkelt lägger ut bilder från årets skyltning...













Puss och kram

Fredagsbloggare:
Nilla,
Simone,
Desiree,
Annika,
Anne,
Petra ,
Millan,
Anki,
Marianne ,
Victoria,
Cecilia,
Leopardia,
Strandmamman
Jemaya
MiaD
Lena

Erica


Hojta till om jag missat någon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0