Bland skridskor och muffins

Egentligen borde jag vara ute i köket och passa mina muffins, men jag hoppas att jag lyckas sno ihop ett inlägg fort som rackarn här... Jag bakar muffins med kardemumma, rivna morötter och hackad choklad... Får se hur det blir...

Här om dagen däremot, så gick ju Youngblood på tv:n... Försökte messa till bloggen, eftersom nätet låg nere då, men det verkar inte ha kommit fram...



Cowboyboots, det var hett på den tiden.... Vilken nostalgifilm... En film alla bör ha sett...

Gott nytt år!

Puss och kram





Kommentarer
Maria Byström

Gott nytt år!!!

2008-12-31 @ 17:31:06
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
dess

Gott nytt år! :D

2009-01-01 @ 12:05:03
leopardia

gott nytt åååår på er :)

2009-01-01 @ 18:26:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0