Se dig som utmanad

God Morgon! Jag börjar den här dagen med att ta tag i utmaningar. Jajamensan. Först är det den som kommer från den flitiga läsarinnan //D.D\\.

Tre saker jag gör när jag vaknar:

- kisar och kollar vad klockan är
- funderar på om jag kan somna om eller om jag måste rusa upp
- drar igång datorn, värmer kaffe el té

Tre saker jag måste ha under dagen:
- vatten
- el till lägenheten
- papper och penna

Tre personlighetsdrag på mig:
- cynisk, som marge simpsons systrar
- glad, för mig är cynism humor
- slarvig

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- nära och kära!
- tv-serier
- uteliv; både krog och natur

Tre saker jag är rädd för:
- att någon som står mig nära far illa/dör
- skuggor i buskarna
- skräckfilmer med djur i

Något jag drömmer om:
- lyckan
- trygghet
- lycka och välgång till mina nära och kära

Tre jag utmanar:
- den
- som
- vill :)

------

Och sen kommer det en från spättan Pelin.

Att göra under dagen:
jobba, besöka nova, kanske gå tillbaks till antikvariatet och kanske fixa lite med brorsans nya bokhylla...

Vad gjorde du för tio år sedan?
för 10 år sen var jag ju redan gammal - 24 år och stockholmare. jag hängde med största sannolik på rockhaket Kellys så ofta jag var ledig från jobbet. fast antagligen inte fredag-lördag, för på den tiden orkade vi inte riktigt med det där att gå ut på helgerna, för det var ju så sabla mycket folk, så då kanske det snarare blev gröns i sumpan...  försöker komma på vad det kan ha varit för konserter 1998, kan möjligtvis varit så att vi åkte med rockbåten - monsters of sea, eller vad den kan tänkas ha hetat. annars så gick nog säkert vänner och fiender på tv:n 1998... men ja, jag jobbade väl och hängde med polarna...

Ställen du bott på?
bergslagen, småland och stockholm

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Plugga och plugga och plugga
2. köpa manolo, louboutin - skor skor skor
3.Resa
4. Antagligen flytta från sthlm och kanske köpa ett litet hus på landet med getter på tomten...
5. Ordna en festivalkväll på Münchenbryggeriet, med bra band och bjuda in mina vänner och deras vänner och bekanta

Personer du vill veta mer om, men bara om dom vill och orkar.
jag vill veta mer om alla! Jajamensan! :)

Puss och kram




Kommentarer
Malin

Tack så mycket! :) och vilken söt header du har!

2008-08-01 @ 15:53:07
URL: http://mejlajn.blogg.se/
Linda

Kul att du är med i tävlingen om solbrillor..

hoppas du har det bra i värmen=)

Se minigolfsresultatet=)

2008-08-01 @ 17:19:06
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Pernill@

Nu har jag kikat in här massor av gånger utan att kommentera men nu är det dax...

Jag gillar din blogg massor och kommer tillbaka !!!

2008-08-01 @ 20:22:15
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
leopardia

Malin: jag tror att det är Patrik, som gör headern söt ;)



Pernill@: Hej och välkommen och tack!

2008-08-01 @ 21:51:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0