tröttoberta

saker gjorda: jag har sovit hela dagen
dagens fråga: varför vill folk ha gamla slitna mattor?
dagens låt: hit the road jack, and don't you come back no more no more no more
dagens känsla: sterss
dagens citat: "din mamma är en äcklig apa" (rai grottpojken)


Hujedamig så trött man kan vara då. Frukost vid tvåsnåret, somna om och sov till sexsnåret, iväg och handla nåt att äta, hem och dö i soffan... Av två skoldagar och pga yogan i helgen. Det är ju katastrof. Jag är ett vrak. Jaja.

Såg iallafall Antikdeckarna. En antik, sliten, persisk matta - 3000 pix. Jag förstår verkligen inte varför någon annan än ett museum skulle vilja ha sånt...

När jag var och handlade idag, så handlade jag paj, chips och halstabletter. I kassan drog han nån kupong två gånger så att jag fick 20kr rabatt. Jag fattar verkligen inte varför... Sånt tycker jag är mysko, men jag antar att han visste vad han gjorde...

Har fortfarande inte varit iväg och kollat livmodercancer och imorn går min kallelse ut. Men att gå upp 07:30 för att ge sig iväg, känns så omysigt... Fast, man borde ju...

Nä, jag måste nog sova igen.. Puss och kram




Kommentarer
Linda

Men hörru varför är inte du me di mina tävlingar då???Kom igen nu=)

2008-08-29 @ 15:51:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Charlotte

Titta gärna in hos mig och tävla om gratis biobiljetter för två + snacks! Trevlig helg!

2008-08-29 @ 16:46:43
URL: http://www.charlotte.nu
eemma

grattis du har vunnit 3 ansiktsoljor fr tävlingen i min blogg :)

2008-08-29 @ 21:16:13
URL: http://petersson84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0